Напевно ти знаєш, що життя мотоцикла не закінчується після вимкнення запалювання. Якщо ти хочеш, щоб твій двоколісний друг завжди був у бойовій готовності, запам'ятовуй (а краще записуй) що потрібно робити (і НЕ робити):
1. Не глуши двигун одразу після поїздки.
Дай можливість двигуну вийти в стабільний робочий режим, особливо в перегрітому стані. Якщо ти їхав у спекотну погоду, мотоцикл намагається остудитися власним примусовим обдувом, щоб температура почала падати, має минути деякий час. Якщо заглушиш одразу ж - тиск у системі охолодження різко підніметься і може пошкодити систему (до двигунів із повітряним охолодженням ця рекомендація не стосується).
2. Після поїздки - візуально оглянь байк:
- якщо мотоцикл без обтічника - перевір двигун на предмет підтікання рідин;
- якщо мотоцикл у пластику - придивись чи немає крапель або розводів на нижній частині.
3. Переконайся, що мотоцикл стоїть міцно
Якщо підніжка впирається не в жорстку поверхню, є ймовірність, що мотоцикл впаде. Це ж стосується ситуації, коли потрібно залишати байк на піску.
4. На природі переконайся, що вихлопна система (особливо нижня та наближена до двигуна частини) не торкалися сухої трави, паперу або горючих матеріалів.
5. Кран перекриття палива закривай щоразу, коли залишаєш мотоцикл хоча б на пару днів.
6. Паркуючи мотоцикл на стоянці для авто - переконайся, що його видно. Важливо, щоб байк було видно в дзеркалах машини, що стоїть спереду. Можна отримати неприємну ситуацію, через неуважність.
7. турбуйся про безпеку заздалегідь.
Протиугінна система може запобігти проблемам. Навіть, якщо ти впевнений на 100% у надійності паркування.
Все просто: дотримуєшся простих правил і твій байк служитиме довгі роки. Ситуації на кшталт "ой, що ж трапилося?" зводяться до мінімуму, а ТО буде проходити без зайвих непередбачених витрат.
До речі, купити якісні комплектуючі та матеріали - це до нас - https://motozilla.com.ua/:)
0 коментарі