ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ПРОТЯГОМ 14 ДНІВ

Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.


Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

ПОВЕРНЕННЮ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ТОВАРИ, ЯКЩО:

• пройшло більше 14 днів з моменту придбання товару.

• товар був у використанні, встановлювався, присутні сліди установки або експлуатації.

• пошкоджена заводська упаковка (надірвана, деформована, присутні сліди бруду, вологи і т.д.), не збережено пакети, наклейки та ярлики.

• не збережена повна комплектація товару, відсутні елементи або частини товару.

• при перевірці товару були виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування.

• при перевірці товару були виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або впливом екстремальних температур.

• відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару або гарантійний талон.


Винятком можуть бути товари неналежної якості, установка яких проводилася кваліфікованим фахівцем на СТО, який має сертифікат відповідності на даний вид робіт з наданням відповідної документації, але не пізніше 14 днів з моменту придбання товару.

Поверненню / Обміну підлягають всі товари з асортименту магазину, крім:

• всі товари з категорії "Масла і хімія" у випадках, якщо пломби упаковки були пошкоджені.

• всі товари з категорії "Уцінка" або які містять в своєму найменуванні слово "УЦІНКА".




ДЛЯ УСПІШНОГО ОБМІНУ / ПОВЕРНЕННЮ:

Крок 1. Перевірте можливість повернення:

• переконайтеся, що з моменту придбання не пройшло 14 днів.
• переконайтеся, що товар не був у використанні, збережений товарний вигляд та фабрична упаковка.
• переконайтеся, що збережена повна комплектація товару.

Крок 2. Створіть заявку на повернення:

1. Пройдіть в Особистий кабінет.
2. Знайдіть потрібне замовлення та натисніть "Відкрити замовлення".
3. Виберіть один або декілька товарів та натисніть кнопку "Повернення".

Готово! Заявка на повернення успішно створена. Ми зв'яжемося з вами в робочий час та повідомимо на яке відділення потрібно відправити ватаж. Не відправляйте самостійно нам повернення, ми не побачимо таке повернення, воно автоматично повернеться до вас назад!

Крок 3. Надійно упакуйте товари та відправте нам.

Протягом 5-ти робочих днів відправте посилку Новою поштою по номеру ТТН або номеру відділення, яке ви отримали. Зверніть увагу, що вартість доставки буде вирахувана із суми повернення. У разі обміну або повернення товару з вини магазину - доставку компенсує магазин і вона є безкоштовною для клієнта.

Крок 4. Очікуйте!

Протягом 2-5 днів наш склад отримає посилку, перевірить стан та наявність всіх комплектуючих.
У разі обміну - ми надішлемо вам новий товар. У разі повернення - кошти в повному обсязі будуть переведені на ваші реквізити.

ВАЖЛИВО! Зверніть увагу, що процес приймання товару при поверненні може зайняти до 15 днів з моменту відправлення посилки клієнтом.

Може бути корисним