ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ПРОТЯГОМ 14 ДНІВ

Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.


Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Під час отримання товару, споживач погоджується зі станом товару, характеристиками та комплектацією. Motozilla не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром, якщо клієнт не перевірив товар при отриманні.

ПОВЕРНЕННЮ НЕ ПІДЛЯГАЄ ТОВАР, ЯКЩО:

• минуло більше 14 днів з моменту придбання.

• товар був у використанні, встановлювався, присутні сліди установки або експлуатації.

• пошкоджена фабрична упаковка (надірвана, деформована, присутні сліди бруду, вологи і т.д.), не збережено пакети, наклейки, ярлики.

• не збережена повна комплектація, відсутні елементи або частини товару.

• при перевірці були виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування.

• при перевірці були виявлені пошкодження під впливом екстремальних температур або викликані потраплянням всередину виробу: бруду, сторонніх предметів, речовин, рідин, комах і т.д..

• товар з категорії "Оливи та хімія" у випадках, якщо пломби упаковки були пошкоджені.

• товар з категорії "Уцінка" або товари, які містять в своєму найменуванні слово "УЦІНКА" або б/у.

• відсутній документ, що підтверджує факт придбання товару або гарантійний талон.


Винятком повернення товару неналежної якості може бути товар, установка якого проводилася кваліфікованим фахівцем СТО, який має сертифікати відповідності на даний вид робіт з наданням відповідної документації, але не пізніше 14 днів з моменту придбання товару.

ОПЛАТА ПОСЛУГИ ДОСТАВКИ:

• під час повернення товару, який не підійшов по характеристикам, вартість доставки буде вирахувана із суми повернення.

• під час обміну або повернення товару з вини магазину - доставку повернення компенсує магазин та вона є безкоштовною для клієнта.

• під час використання послуги "Легке повернення" доставка повернення до 30 кг є безкоштовною для клієнта.

ДЛЯ УСПІШНОГО ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІНУ:

1 Перевірте можливість повернення:

• переконайтеся, що з моменту придбання не пройшло 14 днів.
• переконайтеся, що товар не був у використанні, збережений товарний вигляд та фабрична упаковка.
• переконайтеся, що збережена повна комплектація товару.
2 Створіть запит на повернення:

1. Пройдіть в Особистий кабінет.
2. Знайдіть та відкрийте потрібне замовлення.
3. Оберіть один або декілька товарів та натисніть кнопку "Повернення".

ВАЖЛИВО! Не відправляйте товари без створення запиту на повернення! Ми не отримаємо таке повернення.

3 Надійно запакуйте товари та відправте.

Скористайтеся послугою "Легке повернення" від Нова пошта для безкоштовного повернення товару. Зверніть увагу, що наразі послуга доступна тільки у мобільному додатку або бізнес-кабінеті Нова пошта. Якщо відсутній додаток, то товар можна повернути у зворотньому напрямку на відправника вашого замовлення. Але у цьому випадку вартість послуги доставки повернення буде сплачуватись згідно чинної політики "Повернення та обмін".

ВАЖЛИВО! Не відправляте товари з накладеним платежем! Ми не отримаємо таке повернення.


Як скористатись послугою "Легке повернення":

1. Увійдіть в мобільний додаток Нової пошти або бізнес-кабінет.
2. Відкрийте «Мої відправлення» та оберіть отриману посилку, яку бажаєте повернути.
3. У розділі «Керувати посилкою» оберіть «Легке повернення».
4. Зазначьте причину повернення товару із запропонованого переліку.
5. Стрворіть нову електронну накладну (ТТН).

Ознайомитись з більш детальною інформацією про послугу можна за посиланням - Легке повернення.
4 Очікуйте обмін або повернення коштів!

Протягом наступних 2-5 днів ми отримаємо ваше повернення, перевіримо стан товару та наявність всіх комплектуючих. Після завершення перевірки - зв'яжемося з вами, щоб погодити обмін або повернення коштів.

ВАЖЛИВО! Зверніть увагу, що процес повернення коштів може зайняти до 14 днів з моменту відправлення товарів.

Може бути корисним