Оберіть питання, яке Вас цікавить
Как сделать заказ? Як зробити замовлення?
Як замовити через кошик?
Як оформити замовлення через кошик?
1Знайдіть потрібний вам товар:

- скористайтеся пошуковим рядком на сайті.
- використовуйте Каталог товарів та оберіть потрібний вам розділ.

2Натисніть кнопку "Купити" в картці товару, щоб додати обраний товар у кошик.
3Перейдіть в кошик та натисніть кнопку "Оформити замовлення".
4Заповніть інформацію про зручний спосіб доставки та оплати.
УВАГА: якщо ви вже реєструвалися на сайті, то обирайте "Я постійний клієнт".
Всі знижки та бонуси за минулими замовленнями будуть активні.
Більш докладно в розділі Акції та кешбек.
5Підтвердіть ваше замовлення натиснувши кнопку "Оформити замовлення".
Як замовити в 1 клік?
Як оформити замовлення в 1 клік?
1Пройдіть в картку потрібного товару.
2Натисніть кнопку "Купити в 1 клік".

Кнопка "Купити в 1 клік" знаходиться трохи нижче зеленої кнопки "Купити". Замовлення в 1 клік - це швидке замовлення на сайті, яке потребує лише мобільний номер.

3Вкажіть ваш мобільний номер.
УВАГА: Перевірте коректність вказаного мобільного номеру! Ми не зможемо вам додзвонитися, якщо номер вказаний з помилками. 4Чекайте на дзвінок.

Ми побачимо нове замовлення, передзвонимо, зареєструємо та допоможемо підібрати потрібні товари. Чекайте на дзвінок оператора в робочий час (зазвичай 10-60 хвилин).

Як скасувати замовлення?
Як скасувати замовлення?

Щоб скасувати замовлення:

1Пройдіть в Особистий кабінет.
2Знайдіть та відкрийте потрібне замовлення.

Замовлення можливо скасувати на будь-якій стадії до моменту відправлення. Після відправлення замовлення, статус Відправлено, вантаж вже наданий перевізнику та скасувати замовлення фізично неможливо.

3Натисніть червону кнопку "Скасувати замовлення".

Замовлення скасовано! Ви можете робити нові замовлення в будь-який зручний для вас час. Ми будемо вам раді! Якщо ви сплачували замовлення передплатою, то кошти автоматично будуть повернуті напротязі 1-3 банківських днів.

Доставка та оплата
Как отследить мой заказ? Як відстежити замовлення?
Коли відправлять моє замовлення?
Коли відправлять моє замовлення?

Для первірки дати відправлення:

1Пройдіть в Особистий кабінет.
2Знайдіть та відкрийте потрібне замовлення.
3Перевірьте дату відправлення замовлення.

Дата відправлення замовлення відображається в статусі Комплектується та відображає планову дату відправлення замовлення. Ми максимально зацікавлені відправити ваше замовлення якомога швидше!

Не прийшла sms з номером відправлення?
Не прийшла sms з номером відправлення?

Смс з номером електронної накладної (ТТН) відправляється автоматично після відправлення замовлення. Якщо ви не отримали смс, можливо ваше замовлення ще не відправлено.

Як знайти номер ТТН?

1Перевірити отримані sms від MotoZilla.

Якщо ваше замовлення вже відправлено, то смс від Motozilla вже в вашому телефоні!

2Перевірити номер ТТН в Особистому кабінеті.

1. Перейдіть в Особистий кабінет.
2. Знайдіть потрібне замовлення та відкрийте його.

Вернуть или обменять заказ Повернення або обмін товару
Як оформити повернення?
Як оформити повернення?

Ви завжди можете повернути або обміняти товар на протязі 14 днів та за умови збереження товарного вигляду та повної комплектації товару.

Для створення обміну або повернення:

1Пройдіть в Особистий кабінет.
2Знайдіть та відкрийте потрібне замовлення.
3Оберіть один або декілька товарів та натисніть кнопку "Повернення". ВАЖЛИВО! Не відправляйте товари без створення запиту на повернення! Ми не отримаємо таке повернення, воно буде зберігатися на відділенні Нової пошти.
Куди відправляти повернення?
Куди відправляти повернення?

Скористайтеся послугою "Легке повернення" від Нова пошта для безкоштовного повернення товару. Зверніть увагу, що наразі послуга доступна тільки у мобільному додатку або бізнес-кабінеті Нова пошта.


Як скористатись послугою "Легке повернення":


1. Увійдіть в мобільний додаток Нової пошти або бізнес-кабінет.
2. Відкрийте «Мої відправлення» та оберіть отриману посилку, яку бажаєте повернути.
3. У розділі «Керувати посилкою» оберіть «Легке повернення».
4. Зазначьте причину повернення товару із запропонованого переліку.
5. Стрворіть нову електронну накладну (ТТН).

ВАЖЛИВО! Не відправляйте товари без створення запиту на повернення!

Якщо відсутній додаток, то товар можна повернути у зворотньому напрямку на відправника вашого замовлення. Але у цьому випадку вартість послуги доставки повернення буде сплачуватись згідно чинної політики "Повернення та обмін".

ВАЖЛИВО! Не відправляте товари з накладеним платежем!

Коли повернуться кошти?
Коли повернуться кошти за повернення?

Зверніть увагу, що процес повернення коштів може зайняти до 14 днів з моменту відправлення товарів. В цей час входить термін доставки до відділення, перевірка товарів на цілісність та повну комплектацію, доставка з відділення до складу, паперова тяганина, запит на переказ коштів та банківський термін на проведення транзакції.


Не хвалюйтесь! Повернення коштів відбудеться по завершенню процесу повернення. Ми обов'язково зв'яжемось з вами у разі виникнення додаткових питань.

Умови повернення/обміну
Проблема с моим заказом Проблема з моїм замовленням
Отримав не всі товари
Отримав не всі товари
1Перевірьте наповнювач та коробку.

Ретельно перевірьте транспортувальну коробку, напомнювач та її вміст. Іноді дрібні товари можуть змішатися з напомнвачем, не викидайте транспортувально коробку до знаходження товарів.

2Переконайтесь, що ви отримали всі місця.

Для більш дбайливої доставки ми пакуємо скло, пластик та деякі види тендітних товарів в окремі коробки. Перевізник визначає їх як окремі місця в одній ТТН. На жаль не рідкісні випадки, коли відділення видає тільки одне місце з декількох. Вимагайте оператора відділення перевірити кількість місць в отриманій ТТН або за вашим мобільним номером.

3Перевірьте кількість товарів в накладній.

Перевірьте кількість товарів в видатковій накладній з товарами, отриманими у відділенні. Якщо товарів не має у переліку товарів накладної, то ми їх вам не відправляли. Якщо товари є в накладній, то відмовьтесь від отримання такого вантажу та зателефонуйте нам.

ВАЖЛИВО! Під час отримання замовлення обов'язково перевіряйте товари на цілісність та повну комплектацію. У разі будь-яких неточностей - відмовтеся від отримання та зателефонуйте нам.

Отримав не ті товари
Отримав не ті товари
1Відмовьтесь від отримання.

У разі будь-яких неточностей краще відмовитись від отримання замовлення. Ми самостійно розберемося з цією проблемою, а в цей час відправимо вам нові товари.

2Напишіть або зателефонуйте нам.

Якщо вже отримали замовлення:

Майже будь-який товар належної якості можливо повернути або обміняти напротязі 14 днів. Для повернення товарів створіть запит на повернення через Особистий кабінет.

ВАЖЛИВО! Під час отримання замовлення обов'язково перевіряйте товари на цілісність та повну комплектацію. У разі будь-яких неточностей - відмовтеся від отримання та зателефонуйте нам.

Отримав пошкоджені товари
Отримав пошкоджені товари
1Відмовьтесь від отримання.

У разі будь-яких неточностей краще відмовитись від отримання замовлення. Ми самостійно розберемося з цією проблемою, а в цей час відправимо вам нові товари.

2Напишіть або зателефонуйте нам.

Якщо вже отримали замовлення:

Напишіть або зателефонуйте нам! Ми ініціюємо розслідування та розберемося на якому єтапі товари зазнали пошкоджень.

ВАЖЛИВО! Під час отримання замовлення обов'язково перевіряйте товари на цілісність та повну комплектацію. У разі будь-яких неточностей - відмовтеся від отримання та зателефонуйте нам. Під час отримання товару, споживач погоджується зі станом товару та комплектацією. Motozilla не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром, якщо клієнт не перевірив товар при отриманні.

Другие вопросы Інші питання
Як увійти до особистого кабінету?
Як увійти до особистого кабінету?
1Пройдіть в Особистий кабінет.
2Введіть код з отриманної sms від Motozilla.

Якщо ви реєструвалися раніше, то в такий спосіб можливо потрапити до свого кабінету. Якщо ви новий клієнт, то зареєструйтесь або зробіть нове замовлення.

Не виходить увійти?

1Пройдіть в картку будь-якого товару.
2Натисніть кнопку "Купити в 1 клік".

Кнопка "Купити в 1 клік" знаходиться трохи нижче зеленої кнопки "Купити". Замовлення в 1 клік - це швидке замовлення на сайті, яке потребує лише мобільний номер.

3Вкажіть ваш мобільний номер.
УВАГА: Перевірте коректність вказаного мобільного номеру! Ми не зможемо вам додзвонитися, якщо номер вказаний з помилками. 4Чекайте на дзвінок.

Ми побачимо нове замовлення, передзвонимо, зареєструємо та допоможемо підібрати потрібні товари. Чекайте на дзвінок оператора в робочий час (зазвичай 10-60 хвилин).

Проблеми з реєстрацією?
Проблеми з реєстрацією?

Не виходить увійти?

1Пройдіть в картку будь-якого товару.
2Натисніть кнопку "Купити в 1 клік".

Кнопка "Купити в 1 клік" знаходиться трохи нижче зеленої кнопки "Купити". Замовлення в 1 клік - це швидке замовлення на сайті, яке потребує лише мобільний номер.

3Вкажіть ваш мобільний номер.
УВАГА: Перевірте коректність вказаного мобільного номеру! Ми не зможемо вам додзвонитися, якщо номер вказаний з помилками. 4Чекайте на дзвінок.

Ми побачимо нове замовлення, передзвонимо, зареєструємо та допоможемо підібрати потрібні товари. Чекайте на дзвінок оператора в робочий час (зазвичай 10-60 хвилин).

Як отримувати повідомлення про акції?
Як отримувати повідомлення про акції?

Введіть свою поштову скриньку та натисніть "Підписатися".


УВАГА: Ми розуміємо, що ваша поштова скринька не гумова, тому не відправляємо багато листів! Тільки системні листи стосовно ваших замовлень та ретельно відібрані акції та пропозиції.
Акції та Кешбек
Не знайшли відповідь?
Напишіть нам!

Може бути корисним