Оберіть питання, яке Вас цікавить
Как сделать заказ? Як зробити замовлення?
Як оформити замовлення через корзину?
Як оформити замовлення через корзину?

Крок 1. Знайдіть потрібний вам товар або товари:


  • - скористайтеся пошуковою рядком на сайті.
  • - використовуйте Каталог товарів та виберіть потрібний вам розділ.

Крок 2. У картці товару, натисніть кнопку "КУПИТИ", щоб додати товар в корзину.


Крок 3. Перейдіть в "Корзину" і натисніть кнопку "Оформити замовлення".


Крок 4. Дотримуйтесь інструкцій:


  • - заповніть контактну інформацію.

УВАГА: якщо ви вже реєструвалися на сайті, то вибирайте "Я постійний клієнт".
Всі знижки та бонуси за минулим замовленнями будуть активні.
Більш докладно в розділі Акції та кешбек.

  • - заповніть інформацію про доставку.
  • - виберіть бажаний спосіб оплати.
  • - підтвердіть ваше замовлення натиснувши кнопку "Оформити замовлення".

Як оформити замовлення по телефону?
Як оформити замовлення по телефону?

Зробити швидке замовлення


Крок 1. Перейдіть в картку товару.


Крок 2. Трохи нижче кнопки "Купити" є кнопка "Швидке замовлення":


  • - натисніть кнопку "Швидке замовлення".
  • - вкажіть ваш діючий контактний номер.
  • - натисніть кнопку "Купити".

УВАГА: перевірте коректність введеного контактного номера! Ми не зможемо вам передзвонити на хибний номер.

Крок 3. Чекайте дзвінок менеджера (зазвичай 10-60 хв).


Доставка та оплата
Как отследить мой заказ? Як відстежити моє замовлення?
Статус замовлення
Статус замовлення

Поточний статус вашого замовлення відображається в Особистому кабінеті.


Статуси оформлення замовлення:


Нове - ваше нове замовлення.
Не додзвонилися - на жаль, нам не вдалося з вами зв'язатися, ми передзвонимо вам пізніше.
Вимагає уточнення - ми ще передзвонимо вам, щоб уточнити деталі.
Очікує оплати - ваше замовлення очікує оплати, так як обраний спосіб оплати - передоплата.


УВАГА: якщо в даному статусі ви не отримали реквізити для оплати, будь ласка зателефонуйте нам за номером 0 800 330-328 (безкоштовно по Україні!).

Комплектується - замовлення комплектується і готується до відправки.
Відправлено - замовлення відправлено! Номер ТТН відправлений вам в смс, а так само відображається в Особистому кабінеті.


Доставлено - замовлення доставлено та знаходиться у відділенні. Його вже можна отримати!
Виконано - замовлення отримано клієнтом.



Мені не прийшла СМС з номером відправлення
Мені не прийшла СМС з номером відправлення

Смс з номером накладної (ТТН) відправляється автоматично на ваш контактний номер в статусі "Відправлено".


Якщо ви не отримали смс, можливо ваше замовлення ще не відправлено.
Перевірте поточний статус вашого замовлення в Особистому кабінеті.


Де знайти номер накладної?

  1. перевірити смс від MotoZilla. Якщо ваше замовлення було відправлено, то смс вже в вашому телефоні!
  2. перевірити номер накладної ТТН в Особистому кабінеті. Для цього знайдіть потрібне замовлення та натисніть "Відкрити замовлення".
Коли відправлять моє замовлення?
Коли відправлять моє замовлення?

Час доставки посилки 1-3 дні по всій Україні.
Час комплектації замовлення 1-4 дня


Час комплектації залежить від складності та обсягу замовлення. Невеликі замовлення ми комплектуємо на протязі 1-2 днів. Ми максимально зацікавлені відправити ваше замовлення якомога швидше!


Замовлення відправляється до одержувача в статусі "Відправлено".
Після відправки ми відразу ж надішлимо вам номер накладної (ТТН) по смс.


Перевірте поточний статус оформлення замовлення в Особистому кабінеті.



Де посилка?
Вернуть или обменять заказ Повернути або обміняти замовлення
Як зробити повернення?
Як зробити повернення?

У нас завжди можна повернути або обміняти товар, за умови збереження товарного вигляду.


Для успішного обміну / повернення:


Крок 1. Пройдіть в Особистий кабінет.


Крок 2. Знайдіть потрібне замовлення та натисніть "Відкрити замовлення".


Крок 3. Виберіть один або кілька товарів і натисніть кнопку "Повернення".


Готово! Заявка на повернення успішно створена. Ми зв'яжемося з вами в робочий час та повідомимо на який склад потрібно відправити посилку.



Куди відправляти повернення?
Куди відправляти повернення?

Не відправляйте повернення самостійно, ми його не побачимо!


Крок 1. Отримайте номер ТТН для повернення.


Повернення можна відправити тільки по створеної нами ТТН або на конкретний номер відділення Нової пошти. Дану інформацію ми відправимо вам по смс після оформлення повернення.


Ще не оформили повернення? Читайте попередню картку "Як зробити повернення?".


Крок 2. Надішліть нам посилку.


Протягом 5-ти робочих днів відправте посилку Новою поштою по номеру ТТН, який ви отримали. Будь ласка, не затягуйте з відправкою посилки, на повернення всього 14 днів.


Крок 3. Очікуйте! 


Протягом 2-5 днів наш склад отримає посилку, перевірить стан і наявність всіх комплектуючих. Після перевірки - ми з вами зв'яжемося і повідомимо подальші кроки.



Хочу повернути деякі товари з замовлення
Хочу повернути деякі товари з замовлення

Ви можете повернути як один товар, так і кілька товарів відразу.
Процедура повернення не залежить від кількості позицій до повернення.


Для успішного обміну / повернення:


Крок 1. Пройдіть в Особистий кабінет.


Крок 2. Знайдіть потрібне замовлення і натисніть "Відкрити замовлення".


Крок 3. Виберіть один або кілька товарів і натисніть кнопку "Повернення".


Готово! Заявка на повернення успішно створена. Ми зв'яжемося з вами в робочий час та повідомимо на який склад потрібно відправити посилку.



Статуси повернення товару
Статуси повернення товару

Перевірте статус повернення вашого замовлення в Особистому кабінеті.


Статуси повернення замовлення:


Повернення створено - ваше звернення про повернення зафіксовано та очікує обробки нашим фахівцем.


Повернення в процесі - йде процес повернення від покупця.


В даному статусі ми:


- відправимо вам номер ТТН або номер відділення нової пошти для повернення.

- очікуємо доставку посилки на наш склад.

- перевіряємо товар на збереження товарного вигляду.

- проводимо повернення коштів або обмін на новий товар.


повернення виконано - повернення успішно завершено.


Зверніть увагу, що процес повернення товару може бути досить тривалим.
Це пов'язано з витратами часу на доставку, перевірку та обробку повернення.
Після завершення повернення - ми обов'язково з вами зв'яжемося та повідомимо подальші кроки.



Умови повернення та обміну
Проблема с моим заказом Проблема з моїм замовленням
Прийшло не все замовлення
Прийшло не все замовлення

Якщо ви отримали не все замовлення, то причин може бути декілька.
Найпоширеніші причини:


- вам видали не всі місця / не всі посилки.
- частину товарів не скомплектували.
- товари загублені під час доставки.


Вам видали не всі місця / не всі посилки


Для більш дбайливої доставки ми пакуємо скло, пластик та деякі види тендітних товарів в окремі коробки.
Перевізник визначає їх як окремі місця в одній посилці.
На жаль не рідкісні випадки, коли перевізник видає тільки одне місце.


Крок 1. Вимагайте перевізника перевірити кількість місць. Кількість місць також відображається в накладній (ТТН).


Крок 2. Вимагайте перевізника перевірити інші посилки з вашим номером телефону.


Частина товарів не скомплектували


Якщо товарів немає в наявності на момент відправки, то ми не зможемо їх відправити.
В большинстве случаев мы свяжемся с вами, чтобы уточнить актуальность отправки части заказа.


- накладений платіж - сума платежу не буде враховувати не скомплектовані товари.
Ви оплачуєте тільки ті товари, які отримали за фактом.

- передоплата - ми повернемо вам вартість не скомплектованих товарів на банківські реквізити. Ми передзвонимо вам, щоб уточнити реквізити для повернення передоплати.


Звірте отримане замовлення з вашим замовленням в Особистому кабінеті.


Товари загублені під час доставки


Якщо ви отримали не все замовлення, але при цьому сплатили його вартість у відділенні, то можливо товар був загублений під час доставки.


Напишіть нам! Ми в терміновому порядку ініціюємо розслідування та знайдемо загублений товар або надішлемо вам новий!


Прийшли не ті товари
Прийшли не ті товари

Крок 1. Уважно перевіряйте замовлення на пошті при отриманні посилки.

Якщо товар пошкоджено або є невідповідності - відмовтеся від отримання посилки.


Крок 2. Напишіть нам! Ми негайно відправимо вам нову посилку.



Вже отримали посилку?


Ви можете повернути або обміняти товар, який вам не підійшов.
Як оформити повернення читайте в картці "Як зробити повернення?" або на сторінці Повернення та обмін


Частина товарів пошкоджені
Частина товарів пошкоджені

Крок 1. Уважно перевіряйте замовлення на пошті при отриманні посилки.
Якщо товар пошкоджений - відмовтеся від отримання посилки!


Крок 2. Напишіть нам! Ми негайно відправимо вам нову посилку.


Я не отримав своє замовлення протягом 5 днів
Я не отримав своє замовлення протягом 5 днів

Крок 1. Перевірте статус вашого замовлення

Усі надіслані замовлення знаходяться в статусі Відправлено або Доставлено. Замовлення в даних статусах - вже відправлені!

Перевірити статус замовлення можна в Особистому кабінеті.


Крок 2. Переконайтеся, що ви отримали номер ТТН

Ми відправляємо номер ТТН для відстеження посилки відразу після відправлення посилки.


Залишилися питання? Будь ласка - напишіть нам!


Якщо ви вже зверталися в наш Контакт-центр і не отримали інформації щодо вашого запитання -
будь-ласка напишіть керівництву компанії на пошту director@motozilla.com.ua.


Частина товарів не відповідає опису
Частина товарів не відповідає опису

Крок 1. Уважно перевіряйте замовлення на пошті при отриманні посилки.

Якщо товар пошкоджений або є невідповідності - відмовтеся від отримання посилки.


Крок 2. Напишіть нам! Ми негайно відправимо вам нову посилку.


Вже отримали посилку?


Ви можете повернути або обміняти товар, який вам не підійшов.
Як оформити повернення читайте в картці "Як зробити повернення?" або на сторінці Повернення та обмін


Як скасувати моє замовлення?
Як скасувати моє замовлення?

Ви можете скасувати замовлення на будь-якій стадії до відправки посилки.
Після відправлення посилки (замовлення в статусі Відправлено) - посилка вже передана в службу доставки та скасувати замовлення неможливо.


Поточний статус вашого замовлення відображається в Особистому кабінеті.


Напишіть нам!


Інші контактні номери та графік роботи Контакт-центру вказані в розділі Контакти.


Другие вопросы Інші питання
Як увійти в особистий кабінет?
Як увійти в особистий кабінет?

Пройдіть в Особистий кабінет використовуючи авторизацію по смс.


Не виходить увійти? Зробіть швидке замовлення!


Крок 1. Зайдіть в будь-який товар магазину або товар, який вас цікавить.

Крок 2. Натисніть кнопку "Швидке замовлення" (вона трохи нижче кнопки "Купити").

Крок 3. Введіть свій мобільний номер.


Ми побачимо нове замовлення та передзвонимо вам!
Зареєструємо та допоможемо підібрати потрібні товари.


Знижки та Кешбек
Знижки та Кешбек

Система знижок складається з накопичувальної знижки та кешбека.


Накопичувальна знижка до -10%


Всі ваші сплачені замовлення сумуються та привласнюють вам ранг.
Кожен ранг має свій розмір знижки. Чим вище ранг - тим більша знижка.


Кешбек 2%


Кожен зареєстрований користувач отримує кешбек 2% з усіх покупок на сайті MotoZilla.
Кешбек можна використовувати в якості додаткової знижки, максимальний розмір знижки з рахунку кешбек - 50%.


Більш докладно про систему знижок дивіться на сторінці Акції та Кешбек.


Як отримувати повідомлення про нові товари та акції?
Як отримувати повідомлення про нові товари та акції?

Підпишіться на нашу розсилку про нові акції та знижки.
Ми не відправляємо багато листів і тільки найважливіше!


Щоб підписатися - напишіть свій емейл в формі нижче та натисніть Підписатися.



Проблеми з реєстрацією
Проблеми з реєстрацією

Вариант 1. Зробіть швидке замовлення


Крок 1. Зайдіть в будь-який товар магазину або товар, який вас цікавить.

Крок 2. Натисніть кнопку "Швидке замовлення" (вона трохи нижче кнопки "Купити").

Крок 3. Введіть свій мобільний номер.


Ми побачимо нове замовлення та передзвонимо вам!
Зареєструємо та допоможемо підібрати потрібні товари.


Вариант 2. Напишіть нам!


Інші контактні номери та графік роботи Контакт-центру вказані в розділі Контакти.


Не знайшли відповідь?
Напишіть нам!

Може бути корисним