Як завести скутер без проводки?

Часом потрібно завести двигун скутера без проводки. При цьому сам ДВЗ може розташовуватися на рамі, але штатна проводка відсутня. Або мотор знятий, перебуває в гаражі на ремонті. Розглядаємо, як завести скутер без проводки, використовуючи штатне обладнання мопеда. Пояснюємо схему підключення і кількість необхідних деталей. Обговорюємо спосіб запуску двигуна поза рамою, буквально на столі в гаражі, коли відсутня заводська проводка.

завести скутер без проводки

завести скутер без проводки

Ситуації, коли потрібно завести скутер без проводки

Власники бензинових скутерів з 4-тактними двигунами часом можуть стикатися з ситуацією, коли під час самостійного ремонту доводиться демонтувати двигун. Виконавши відновлювальні роботи, потрібно переконатися в справності агрегату. Але встановлення на раму - це трудомісткий процес, але ж, якщо щось залишилося несправним, доведеться повторно демонтувати силову установку. Тому, для економії часу, розроблено спосіб запуску ДВЗ поза рамою мопеда.

Інша ситуація - спочатку скутер не заводиться, але не зрозумілі причини. Справа може бути як у самому двигуні, так і в проводах. Не маючи мультиметра для продзвону, можна піти методом виключення і спробувати завести скутер без штатної проводки, використовуючи саморобну схему. Якщо мотор заведеться, значить причина дійсно в обриві в електричній частині. Якщо не заведеться, то потрібно використовувати зовнішню котушку запалювання (завідомо справну, наприклад з робочого мопеда), генератор і комутатор, щоб виключити їх із "підозрюваних". Коли і після цього скутер не заводиться, тоді приступають до пошуку причин у двигуні (клапани, мітки, поршнева тощо).

Третя ситуація - купівля скутера з пробігом, коли власник стверджує, що мотор справний, але "полетіла" проводка. Щоб не купувати "кота в мішку", потрібно знати, як завести скутер без проводки, і переконатися в працездатності силової установки.

Метод запуску без штатної проводки на рамі

Щоб розібратися, як завести скутер без проводки, використовуйте електричну схему на фото. Буде потрібен комутатор із 6 гніздами для розпіновки.

Схема з'єднується таким чином:

  • перше гніздо комутатора у верхньому ряду замикається з індуктивним датчиком, що фіксує утворення іскри;
  • наступне зліва направо - з котушкою запалювання;
  • третє гніздо в цьому ряду з'єднується з зупинкою замка, щоб ви могли заглушити згодом силову установку;
  • у нижньому ряду на крайнє праве гніздо подається живлення з котушки генератора;
  • середнє нижнє гніздо приєднується до маси;
  • крайнє ліве гніздо залишається порожнім.

Заводиться двигун скутера ножним стартером. Щоб заглушити мотор, застосовується тумблер. Потрібно принести з собою комутатор і кольорові дроти. Все інше обладнання для запуску можна взяти з самого мопеда. Це дасть змогу завести ДВЗ і переконатися в працездатності.

Метод запуску двигуна на столі без проводки скутера

Розберемося, як завести скутер без проводки, коли двигун буквально лежить на столі. Буде потрібна котушка запалювання, генератор, свічка, комутатор і кольорові дроти. У мотор заливається масло за рівнем. Розташувати силову установку потрібно в такому ж положенні, як вона стоїть на рамі. Схема підключення комутатора ідентична вищеописаному методу.

Щоб заповнити камеру карбюратора бензином, потрібно покрутити колінвал. Це можна зробити за допомогою відповідної накидної головки, надітої на патрон гайковерта. При цьому свічка викручена. Переконатися в наявності палива можна, натиснувши на шток прискорювального насоса. Після цього свічка підключається на місце і колінвал знову розкручується гайковертом, поки ДВЗ не запуститься. Важливо своєчасно прибрати накидну головку, щоб не пошкодити інструмент і не поранитися при цьому.

Якщо знадобиться нова проводка для скутера, ви завжди можете купити її у нас в інтернет-магазині МотоЗилла. Тут ви знайдете катушки генератора, Магнето та інші елементи системи запалювання. Якщо сумніваєтеся в сумісності запчастин, задайте питання нашим консультантам.