Як правильно під'єднати генератор до акумулятора?

Оскільки я займаюся ремонтом бензинових і дизельних генераторів, клієнти нерідко цікавляться у мене, як правильно підключити генератор до акумулятора. З одного боку, це проста процедура, але з іншого - помилки при її виконанні можуть призвести до повного виходу з ладу електричної станції, вимагати дорогого ремонту і заміни запчастин. Тому сьогодні, я - майстер з ремонту - Андрій, розповім, як ви можете самостійно підключити генератор до акумулятора, нічого не зіпсувавши. Маю великий досвід у складанні, обслуговуванні та ремонті бензогенераторів, а також співпрацюю з МотоЗілла вже 10 років, допомагаючи клієнтам обирати запчастини.

Чи можна запускати генератор без акумулятора?

Наявність АКБ на генераторі забезпечує зручність під час запуску, тому такі електростанції коштують дорожче. Зате ввімкнути їх може навіть людина похилого віку, просто повернувши ключ запалювання. Коли АКБ сів, потрібна підзарядка, що займає 2-10 годин, залежно від ємності батареї. Поки акумулятор заряджається, заводити генератор не рекомендується. Але, якщо виникла екстрена необхідність у джерелі енергії, а нічого, крім бензогенератора під рукою немає, виконайте запуск ручним стартером.

Обов'язково раджу перед цим ізолювати плюсовий дріт, що бовтається в повітрі, щоб він не замкнув на корпус. Якщо це станеться при працюючому бензиновому генераторі, виникне коротке замикання і згорить електроніка. Тоді доведеться міняти плату управління або перепаювати окремі елементи. Заізолювати клему можна синьою або червоною ізоляційною стрічкою. Мінусова клема (чорна або синя) може висіти вільно.

Яким боком встановлювати акумулятор на генератор

Після заряджання АКБ деякі мої клієнти не пам'ятають, яким боком встановлювати батарею, тож тут у них і виникає питання, як правильно під'єднати генератор до акумулятора. Моя порада - перед зняттям просто сфотографуйте положення АКБ на корпусі. Тоді ви не будете сумніватися і зможете легко виконати зворотне складання.

Але коли фотографії немає, запам'ятайте головне правило від майстра - під час встановлення важливо дотриматися полярності. Це означає, що плюс від АКБ має підключатися до плюса електростанції, а мінус - до мінуса. Якщо переплутати полярність, трапиться коротке замикання, перегорання дорогої електроніки. Буде потрібен ремонт станції в сервісі.

Плюсова клема завжди позначається на бензинових і дизельних генераторах червоним кольором, включно з ковпачком і самим проводом. Аналогічним кольором вона позначається на акумуляторі. Мінусова клема може бути в чорній або синій ізоляції. Розташуйте батарею так, щоб ці сторони збігалися з виводами.

Підключення акумулятора до бензинового генератора

Визначивши полярність, важливо ще правильно підключити акумулятор до генератора на самих клемах. Зазвичай дроти приєднані до мідних кілець, через які проходить болтове з'єднання. З мого досвіду, одна з поширених помилок користувачів - недостатнє затягування гайки болта. Це призводить до поганого контакту і перегріву. Часом бензогенератор може просто не реагувати на поворот ключа запалювання, а іноді навіть іскрити в місці контакту. Тому раджу ретельно перевірити затяжку як на плюсі, так і на мінусі.

Ще одна рекомендація від мене, як від майстра, - необхідно візуально оцінювати стан клем. Мідь з часом окислюється, і на її поверхні утворюється міцна плівка. Вона створює підвищений опір, призводить до перегріву, а також до поганого контакту. Підключений акумулятор може не передавати напругу на стартер генератора. Видалити оксидну плівку можна наждачним папером. Після цього протріть поверхню ганчіркою для видалення стружки.

Тепер ви знаєте, як підключити генератор до акумулятора, щоб нічого не згоріло. Якщо ж вам знадобиться новий АКБ для бензоелектростанції, клеми, роз'єми, або сам бензиновий електрогенератор, ви завжди можете придбати такі товари в МотоЗілла.