Часто можна зустріти таку категорію покупців, які вважають, що обкатка скутера не такий вже важливий пункт, і його можна сміливо ігнорувати. Вони починають відразу користуватися новим придбанням, при цьому, не втрачаючи можливості випробувати його максимальні можливості. Але підкреслимо, що процес обкатки вкрай важливий, і йому слід приділяти увагу.
При правильній обкатці, Ви істотно збільшите експлуатаційний період поршневої групи і не тільки. Процес позитивно позначається на роботі всього скутера. Далі ми дізнаємося, згідно з якими правилами слід обкатувати чотиритактний скутер китайського виробництва. І так, ось список питань, які нерідко ставлять новоспечені власники такого пристрою:
Як довго потрібно обкатувати чотиритактний китайський скутер?
Мінімальним показником у таких випадках є 500 км. Але найкраще збільшити це значення, довівши його до 1000 км. І тільки після цього, абсолютно спокійно можна викрутити ручку газу і без побоювань перевозити пасажирів. Це залежить не тільки від того, що під час обкатки задіюються підшипники, поршнева і т.д.
Є також величезна необхідність у їхньому притиранні, щоб у результаті сформувалися зазори, які відповідають усім правилам. У разі перегріву, який неминучий під час інтенсивного використання нової техніки, очікувати, що зазори зможуть нормально сформуватися вкрай нелогічно, саме з цієї причини показник на рівні 1000 км - те, що потрібно.
На якій швидкості потрібно обкатати скутер?
Обчислити єдиний параметр неможливо, адже скутери відрізняються своєю кубатурою. Щоб визначити максимально дбайливий режим, розрахуйте 75% від тієї швидкості, яку виробник позначав максимально допустимою. Саме отримане число стане максимумом у процесі обкатки. Враховуйте і такий важливий момент - не можна відкручувати ручку газу більше, ніж на 2-3 від допустимого показника.
Чи потрібно додавати оливу в бензобак під час обкатки чотиритактного скутера?
Ні, ні і ще раз ні. Адже основна відмінна риса чотиритактного двигуна від двотактного полягає в такому: олива в його моторі не згорає одночасно з бензином.
Правила зміни моторного масла
Здійснювати заміну оливи необхідно після того, як Ви перевищите позначку в 500 км. Нерідко, коли у нових двигунів при формуванні зазорів виділяється металевий пил і мікростружка. Кожен з цих елементів негативно впливає на змащування робочих частин.
Найчастіше з таким явищем стикаються після купівлі китайського чотиритактника нового зразка. З цієї причини, щойно пробіг добирається до позначки 500 км, обов'язково змініть моторне масло. Вибирайте високоякісний продукт, тому що економія на оливі ні до чого доброго не приведе. Після ця процедура буде проводитися не так часто.
Корисні поради
1. У процесі обкатки, після придбання скутера, ретельно перевіряйте кожен затяжний елемент і кріплення пластика. Китайські виробники маю проблеми з саморізами і болтами, які найчастіше не дотягують.
2. Коли у Вас з'являється побоювання, що в роботі двигуна стався збій у зв'язку з відсутністю тяги і появою "цокоту", слід ретельно перевірити зазор клапанів. Китайські моделі нерідко зустрічаються з неправильним зазором клапанів. Якщо ж говорити про "європейців" або ж "японців", то у них такі скутери відразу ж стають бракованою продукцією.
3. Простежте за тим, як працює гальмівна система, тобто приділіть увагу затягуванню гальмівних тросів, зазору дросельної ручки тощо. Часом з'являється необхідність у перекачуванні гідравлічного гальма через зайву вологість або наявність повітря в контурі.
4. Обробляйте скутер, згідно з усіма правилами та нормами. Не зволікайте з технічним обслуговуванням, і тоді він буде радувати Вас протягом довгого періоду.
0 коментарі