На тлі підвищення цін на японські, німецькі та корейські бензинові електростанції, дедалі більшу увагу покупців привертають китайські бензогенератори. Сьогодні на ринку популярні такі бренди як Lifan, TTG, MXR тощо. Але деякі побоюються, що така техніка швидко зламається або занадто примітивно зроблена. Розгляньмо будову китайського бензогенератора, різновиди і схеми, щоб зрозуміти, чи є відмінності між ними і більш іменитими брендами.
Основні вузли китайського генератора
Пристрій китайського бензогенератора практично нічим не відрізняється від європейських або японських конкурентів. Електростанції з Піднебесної мають такі основні вузли:
- рама - зазвичай із гнутої сталевої трубки, пофарбованої порошковою фарбою;
- паливний бак - місткістю від 3 до 25 л залежно від габаритів і потужності електроустановки;
- антивібраційні вставки в ніжках, що знижують коливання від роботи ДВЗ;
- двигун внутрішнього згоряння - може бути двотактним або чотиритактним, що впливає на стабільність обертів, розміри, умови експлуатації;
- генерувальна установка для вироблення електричного струму;
- електронний блок із контрольними приладами, що показують напругу, яка видається на холостих обертах і під навантаженням;
- панель із розетками та органами управління;
- вентилятор для повітряного охолодження;
- стартер.
Стартер може бути ручним. Тоді для запуску доведеться смикати за ручку з тросом. Пристрій китайського бензогенератора з автозапуском містить акумулятор і електростартер, а також кнопку пуску на корпусі. Великі версії з вагою 70 кг і більше можуть оснащуватися з заводу колесами для спрощення транспортування за місцем.
Різновиди китайських генераторів
Залежно від виду і комплектації пристрій китайських бензинових генераторів може відрізнятися між собою. Наприклад, існують звичайні електростанції та інверторні. У перших механічна енергія від обертання ротора з обмоткою всередині статора перетворюється в електричний струм. Він надходить на струмоз'ємні кільця і далі до споживачів. Що вище навантаження, то більша кількість обертів. Але точність такої напруги відносна.
Інверторні бензогенератори з Китаю виробляють змінний струм, потім випрямляють його через діодний міст і фільтри, після чого знову перетворюють на змінний. Завдяки цьому видається стабільна напруга 220V, до якої можна підключати чутливе обладнання, наприклад, газовий котел з електронним управлінням. Водночас інверторні версії компактніші та легші, що вигідно під час транспортування на дачу або в інше місце.
Схеми китайських бензогенераторів
Електричні схеми китайських бензогенераторів уже давно вивчені нашими майстрами. Агрегати досить прості, легко розбираються для надання доступу до внутрішніх вузлів. У сервісних центрах не бояться їх, оскільки запчастин до них багато, ремонт не складний. Приклад електросхеми поширеного китайського генератора Ліфан для вироблення електроенергії наведено на фото. Знаючи пристрій і схему нескладно перевірити проводку, якщо щось перестане працювати.
Розуміючи будову китайського бензогенератора і бачачи, що він нічим не відрізняється від більш іменитих брендів, дехто приходить до висновку, що краще купити його, ніж переплачувати. У нашому інтернет-магазині МотоЗилла ви можете вибрати бензинові китайські електростанції потужністю 1,5-7 кВт, включно з моделями інверторного типу. Якщо потрібна допомога в підборі, телефонуйте нам за номером телефону на сайті.
0 коментарі