Всім привіт! Я - Андрій, майстер з ремонту скутерів і мотоциклів. Співпрацюю з МотоЗілла вже 10 років. Нерідко мої клієнти ставлять запитання, як правильно під'єднати шланги до карбюратора на скутері. З мого досвіду скажу, що така проблема виникає, коли користувачі хочуть почистити карбюратор. Вони знімають сидіння, від'єднують шланги, прочищають канали з жиклерами. З відчуттям, що тепер паливо з повітрям будуть змішуватися правильно, покращиться робота двигуна, вони починають встановлювати агрегат на місце і розуміють, що не пам'ятають, який шланг куди одягається. Сьогодні я розповім і покажу на фотографіях, як виконується підключення шлангів до карбюратора скутера японського або китайського походження.
Які шланги підключаються до карбюратора
Побачивши безліч японських і китайських карбюраторів під час ремонту у своїй майстерні, зазначу, що у більшості моделей присутні такі патрубки і фішки для підключення:
- вакуумного крана, який відкриває подачу бензину;
- трубки, якою надходить паливо;
- повітряного фільтра, від якого надходить очищене повітря;
- нагрівача, що забезпечує попередній підігрів корпусу;
- трубки для ручного зливу бензину з поплавкової камери.
Остання виступає в ролі відстійника. На кінець трубки насаджується заглушка, а сам відрізок шланга просто бовтається. У ньому накопичується сміття. При ручному зливі бензину спершу знімають заглушку, зливають сміття, а потім підставляють пляшку для збору палива.
Схема підключення шлангів до карбюратора
Хоча карбюратори на китайських і японських моделях скутерів можуть відрізнятися за конструкцією, принцип дії та підключення у них схожий. Вакуумний кран засмоктує паливо з бензобака і забезпечує його передачу. Зазвичай перед ним встановлено паливний фільтр для очищення, а сама магістраль найтовстіша за діаметром. Ви легко її визначите, порівнявши з іншими трубками. Знайти вакуумний насос можна за характерною плоскою формою диска з трьома або чотирма виходами. Кріпиться він на рамі під сидінням.
Підключення вакуумного шланга до карбюратора скутера найчастіше реалізовано зверху. Поруч зазвичай розташований патрубок для підключення повітряного фільтра. Подача самого бензину, на підставі мого досвіду, передбачається збоку. Зливний патрубок з відстійником завжди розміщується знизу. Штуцер може бути прямим або загнутим на 90 градусів. Сама схема однакова для скутерів Suzuki, Honda, Yamaha, Delta, Viper, Alpha тощо. Але сторона розташування штуцерів може змінюватися залежно від моделі. Який вигляд має підключення шлангів до карбюратора скутера можна побачити на фото.
Зрозуміти, що ви правильно під'єднали шланги до карбюратора, можна за легким запуском двигуна і стабільною роботою. В іншому разі мотор просто не запуститься. Тоді раджу все від'єднати і повторити заново. Найчастіше, навіть коли мені приносять уже знятий карбюратор і прикочують скутер руками, я орієнтуюся за діаметром патрубків і трубок. Деякі з них різні, тому просто не підійдуть один до одного. Це вже захищає від помилок. А для остаточного складання важливо розуміти принцип роботи вузла, і які до нього мають підводитися канали, щоб все зробити правильно.
Зі свого досвіду підкажу, що краще спершу фотографувати схему під'єднання шлангів до карбюратора на своєму скутері або мопеді, а тільки потім приступати до розбирання. Тоді, навіть через кілька днів, ви зможете згадати, з якого боку приєднується подача повітря або вакууму, і уникнете помилок. Якщо в процесі щось виявиться зламаним, наприклад, вакуумний кран, ви завжди можете підібрати запчастини до свого скутера в інтернет-магазині Мотозілла. Тут є якісні прокладки і патрубки, а також карбюратори в зборі за розумними цінами.
0 коментарі