Обслуговування паливної системи скутера і мопеда

Говорячи "обслуговування паливної системи" ми маємо на увазі певні огляди профілактичного характеру, спрямовані на паливну магістраль. Нерідко, коли при звичайних засміченнях і пробоях в магістралі, виникають масштабні збої у функціонуванні двигуна. Саме з цієї причини вкрай важливо приділяти час огляду та профілактичним заходам.

Перш за все, слід не оминути увагою наявність різного роду підтікань і тріщин у системі, йдеться конкретно про шланги і фільтр. Останньому, до речі, потрібно максимум Вашої уваги, адже час від часу слід здійснювати його чистку і заміну.

Чому паливний фільтр така необхідність? Він не допускає, щоб у карбюратор прямо з бензобака потрапив будь-який бруд або ж різні частинки, зокрема іржа. Адже в разі їх потрапляння, вони здатні дуже швидко перекрити канали живлення, і привести до засмічення жиклерів.

Картинки по запросу топливной системы скутера и мопеда

Установку паливного фільтра на скутерах необхідно проводити в розриві магістралі подачі бензину з бака до пристрою карбюратора. Коли перед баком встановлюються певні елементи, йдеться, наприклад, про бензонасос, фільтр встановлюється до нього. До слова, не всі виробники комплектують свої моделі обладнанням такого типу.

Тоді потрібно власними силами врізати паливний фільтр у магістраль. Але не поспішайте, спершу детально обстежте магістраль, адже нерідко, коли невеликий фільтр просто залишається непоміченим, найбільше це стосується техніки японського виробництва. Виробники якимось чином встановлюють його в найнепередбачуваніших місцях, де Ви абсолютно не очікуєте його зустріти.

Коли ж Ви все ретельно оглянули, але з фільтром так і не зустрілися, то правильним рішенням стане купівля одноразового фільтра в магазині, з його подальшим встановленням у максимально зручній точці, щоб він завжди перебував під контролем, і за потреби з його заміною не виникло б жодних проблем.

Картинки по запросу топливной системы скутера и мопеда

Приділіть увагу корпусу компонента, на ньому можна помітити стрілку. Дотримання руху бензину - це багатозначний пункт, тому встановлюйте компонент у систему, дотримуючись того напряму, за яким рухається паливо, а точніше - від бензобака до карбюратора.

Фільтри одноразового типу не піддаються чищенню, щойно вони забруднюються, їх одразу потрібно замінювати. Але не переживайте, такі запчастини відрізняються своєю невисокою вартістю, тому можете сміливо запасатися ними в мотомагазинах. У разі, коли на Вашому пристрої передбачено розбірний фільтрувальний компонент, потрібно його розібрати, а після ретельно промити в бензині. Потім проводиться процедура продування стисненим повітрям.

Певні моделі мопедів передбачають наявність паливного фільтра в блоці, де розташований паливний кран. Подібну конструкцію нерідко використовують у кранах ручного управління, в той час як елемент розташовується над краном або ж під ним. Для їх чищення не обов'язково знімати кран, але іноді все ж краще зняти цей компонент, щоб ретельно промити весь механізм.

Таку процедуру не потрібно проводити часто, всього один раз на кілька сезонів вистачить. Головним чином, на періодичність впливає інтенсивність використання пристрою, якість бензину і наявність або відсутність частинок іржі в бензобаку. Приділіть увагу протіканням, коли такі трапляються, поміняйте кільця ущільнювачів. Певні мопеди в комплектації мають незнімний кран, але тоді очищати потрібно виключно компоненти, розташовані в межах досяжності.

Як правило, моделі скутерів сучасного зразка комплектуються автоматичним паливним краном, найчастіше він є вакуумним. Само собою, що його внутрішня частина не передбачає наявність будь-яких фільтрів, вони зустрічаються і в бензобаках, але, найчастіше, оптимальним місцем для їх установки є магістраль.

Не ігноруйте цілісність паливного шланга і кожної його сполучної частини. Наявність брудних плям на шлангу або сполучних частинках, найчастіше, свідчить про дефекти, що виникли на цьому місці, або недалеко від нього. Тоді шланг з тріщинами слід замінювати, а ослаблені з'єднувальні елементи або краще затягувати, або ж також замінити.

Знайдіть час на обслуговування паливної магістралі хоча б один раз перед стартом сезону. Завдяки цьому можна уникнути певних проблем, пов'язаних з використанням пристрою в майбутньому. Таким чином, ви також зможете своєчасно виявити ту чи іншу поломку в системі живлення.