1.Перша порада під час купівлі мастила для скутерів із чотиритактним двигуном полягає в тому, що рекомендації колег, друзів та однодумців не завжди можуть виявитися корисними. Керуватися потрібно не лише матеріальними міркуваннями, посилаючись на його ціну, надто високу чи низьку. Головний критерій вибору моторного масла - використовуйте тільки ті технічні рідини, які радить завод виробника.
Завдяки цьому можна дійсно заощадити на ремонті та заміні деталей. Технічні характеристики є визначальним фактором при виборі потрібної оливи для скутера, і нічого більше. Інші поради можуть бути, звісно, корисними, але й водночас ризикованими. Покладаючись на пораду виробника, зменшується ризик виникнення непередбачуваних ситуацій.
2. Друга порада, не менш проста, - вибір або заміна моторної оливи є таким самим важливим процесом, як і ремонт або обслуговування двигуна, або будь-якої іншої деталі. Тому будьте дуже уважні з вибором, з його використанням, і зберіганням тари. Якість моторної оливи впливає на ефективність роботи двигуна, рушійної сили моторолера.
Знайомство з моторною оливою починається з вибору класу SAE, який свідчить про її в'язкість. Виробники скутерів з чотиритактними двигунами (4T) рекомендують використовувати оливи всесезонні з позначеннями від 5W-20 до 10W-40. Діапазон широкий, проте підбирати слід, покладаючись на модель скутера. Під час вибору оливи орієнтуйтеся на індекс в'язкості. Чим вище цифрове позначення, тим краще адаптований двигун для роботи в умовах з високими температурами, і навпаки.
У разі, якщо мотор уже зношений, то можна використовувати і моторні оливи класу SAE 20W-50. Однак цей варіант можливий тільки тоді, коли він передбачений виробником. Рідке синтетичне мастило характеризується високим рівнем пропускної спроможності, тому для використання в скутерах зі зношеними моторами слід переходити на густіший варіант моторного мастила.
Регулярна заміна моторної оливи є запорукою гарної їзди. Покладаючись на тривалість використання моторного мастила, в суміші можуть накопичуватися металеві частинки. Скупчення чужорідних частинок утворюється і в результаті тертя деталей моторолера. Це природний процес накопичення, і він властивий усім моделям скутера, від дешевших до дорожчих варіантів.
Постійні пересування на скутері позначаються і на здібностях оливи виконувати свої функції, тому слід дуже дбайливо ставитися до посібників з експлуатації, які випускають виробники. Слід все-таки міняти моторне масло в скутері через кожні 3-5 тисяч кілометрів пробігу.
0 коментарі