Дистанція в трафіку і поняття "байк-буфер"

Сьогодні поговоримо про дистанцію в трафіку і поняття "байк-буфер".

Те, що потрібно тримати безпечну дистанцію, нам відомо ще з автошколи. І інстинкт самозбереження нам підказує, що все ж таки має бути зазор між байком і транспортом попереду, щоб встигнути загальмувати.

Так, у щільному трафіку всі притискаються один до одного, уявляючи, як усі в один рядок проскочать пробку за рекордний час по головах. Мотоциклістам можна і по міжряддях. Ну як можна - тільки щоб проскочити. Але не завжди виходить втиснутися між рядами.

"Байк-буфер" - це та ситуація, коли ти так скоротив дистанцію, що при екстреному гальмуванні байк стане буфером між бамперами двох машин.

Що робити?

Очевидно, не поспішати і не скорочувати дистанцію. Коли твій байк починають притискати - гальмуй і збільшуй відстань для маневру.

Ще одна порада: їхати потрібно завжди посеред смуги. Ліве положення всередині ряду дає вам додатковий радіус огляду і виділяє з натовпу. Крім того, тобі буде видно ряд авто, і за екстреної ситуації ти зможеш почати гальмувати одночасно, якщо не раніше, водія попереднього авто.

Окремо нагадаємо про бічний інтервал. Пам'ятай: коли в міжряддя вже летить мотоцикліст, то, напевно, знайдеться водій, який не очікував цього і одразу намагатиметься влізти на вільне місце. Коли паралельно в сусідньому міжрядді вже їде мотоцикл, не поспішай.

Дай йому проскочити, щоб не вийшло так, що бічний інтервал просто зникне і невідомий мотобрат випадково відправить у вас машину, для якої ви в сліпій зоні. Будь відповідальним! Обов'язково стеж за дистанцією всередині щільного трафіку.