Найпростіший спосіб змусити скутер рвати з місця - це сильно схуднути райдеру. Що менша вага, то легше мотору розганяти транспортний засіб. Але, якщо схуднення не входить у ваші плани, тоді розглянемо технічні засоби і прийоми, за допомогою яких можна домогтися кращої віддачі від ДВЗ. На питання, як зробити, щоб скутер рвав з місця, тут відповідаю я - майстер з ремонту мототехніки - Андрій. У мене своя майстерня і я понад 10 років співпрацюю з МотоЗілла. Зможу дати слушні поради та допоможу вибрати якісні запчастини.
Як зробити щоб скутер рвав із місця
Способи, як збільшити потужність скутера і змусити його різко стартувати, діляться на дві категорії. Перша - не потребує серйозного втручання в техніку. Описані поради доступні кожному. Друга категорія - потребує деяких фінансових вкладень, а часом і тривалих переробок. Але результат буде набагато кращим.
Методи без переобладнання скутера
Розповім про прості заходи, як підвищити динаміку скутера, щоб старт був більш різким. Сюди входять такі дії як:
- Своєчасне обслуговування. Старе мастило поступово густіє, тому ускладнює розкручування колінвалу. Свіже масло має потрібну в'язкість і сприяє швидкому розгону. Хороша пропускна спроможність повітряного та паливного фільтра теж забезпечує максимальну продуктивність мопеда.
- Чищення карбюратора. Поступово канали та жиклери карбюратора забиваються, що погіршує продуктивність ДВЗ на старті. Розбирання і чищення повернуть колишню роботу. Якщо вузол сильно зношений, пропускає бензин, допоможе ремкомплект або заміна карбюратора.
- Заправка якісним паливом. Часом, бажаючи заощадити, райдери заправляють свою техніку там, де дешевше. Але дешеве паливо може гірше згоряти, а це безпосередньо впливає на видавану потужність ДВЗ. Тому рекомендую відвідувати тільки брендові заправки, відомі високою якістю палива, хоч там і дорожче.
- Правильний тиск у шинах. Якщо покришка перекачана, вона менше стикається з асфальтом. Прогреб при старті буде, складеться враження, що скутер рве з місця, але сам розгін виявиться повільним. Спущена шина навпаки має надмірне зіткнення з дорогою, що викликає додатковий опір, сповільнюючи розгін. Підтримуйте той тиск у шинах, який прописано для вашої моделі в інструкції з експлуатації. Наприклад, для Хонда Діо - це 1,8 атм спереду і до 2 атм ззаду.
- Регулювання карбюратора. Можна підняти голку на 1 поділку, що збільшить подачу палива. Але витрата при цьому зросте.
Методи з переобладнанням
Далі розповім, як домогтися ефекту, щоб скутер буквально рвав з місця, для чого доведеться трохи модифікувати транспорт.
Заміна поршневої і форсування
Часом динаміка втрачається у мопедів з великим пробігом. Через зношування кілець і вироблення в циліндрах падає компресія. Тому знадобиться заміна поршневих компресійних кілець. Уже тільки ці нові деталі здатні поліпшити динаміку. Але в разі серйозного вироблення стінок циліндра знадобиться його розточування і гільзовка, а після обкатка. Зате потім потужність буде, як у нового.
І ось тут виникає важливий момент, який відіграє одну з ключових ролей, як зробити так, щоб скутер швидко рушав з місця. Оскільки блок уже розточується, його можна збільшити не на один ремонтний розмір, а більше. Тоді вийде збільшити об'єм циліндрів. Замість 50 кубиків вийде, наприклад, 70 см³. Буде потрібно встановити і нову поршневу збільшеного діаметра. Зате з таким об'ємом циліндрів у камері згоратиме більше палива, що дасть підвищену потужність на старті. Скутер почне рвати з місця обганяючи такі ж моделі, адже потужність у нього буде вже далеко не паспортна.
Глушник прямоток
Щоб знизити гучність роботи ДВЗ, розробники встановлюють глушники, наповнені всередині стружкою, а також ті, що мають кілька камер. Це затримує проходження вихлопу і зменшує гучність силової установки. Але така конструкція зменшує і тягу, що трохи "душить" мотор. Встановлення прямоточного глушника забезпечує безперешкодний вихід відпрацьованих газів. Це надає двигуну бадьорості. Ще один плюс такої переробки - вас будуть краще помічати на дорозі інші учасники, наприклад, автомобілісти.
Заміна роликів варіатора
Двигун передає крутний момент на варіатор. У ньому шків виводить ремінь на зменшений діаметр вала завдяки роликам. Вони зміщуються від центру до країв під дією крутного моменту. У більшості моделей вага роликів становить 7-8 грам. Що легші ці елементи, то швидше вийде розкрутити шків. Раджу для збільшення динаміки на старті використовувати ролики 6,5 г, підібравши аналогічний розмір. Але попереджу, що в результаті максимальна швидкість при легких роликах знизиться. Адже їхньої ваги не вистачатиме, щоб виштовхнути ремінь на самий край. Зате рушання буде ефектно швидким.
Ось ми і розглянули, як зробити щоб ваш скутер рвав з місця, змушуючи інших райдерів дивитися із заздрістю. Знайти необхідні запчастини для поліпшення китайського або японського мопеда завжди можна в МотоЗілла.
0 коментарі