У наших реаліях вже важко уявити своє життя без такого помічника як генератор, а особливо підприємствам. Визнайте, що не всі люблять читати інструкції, тому зробили для вас короткий і зрозумілий посібник з обслуговування бензинового генератора потужністю від 2 до 7 кВт.
ЗАМІНЯЄМО ВІДПРАЦЮВАНЕ ОЛІЯ І ОЛІЙНИЙ ФІЛЬТР
Моторна олія у вашому генераторі допомагає змащувати рухомі частини та охолоджувати двигун, тому важливо регулярно проводити заміну олії, щоб забезпечити безперебійну роботу. Важливо використовувати високоякісне масло, яке відповідає специфікаціям виробника (рекомендації для вашого генератора можна знайти в посібнику користувача). Зазвичай у нових генераторах використовують олію з SAE 10W30, у генераторах з пробігом – 10W40. Якщо у вашому генераторі є масляний фільтр, то заміна масляного фільтра повинна відбуватися щоразу, коли ви міняєте олію.
Час роботи | Новий генератор | Генератор із пробігом |
I заміна через 5 годин | мінеральна/синтетична олія | - |
II заміна через 20 годин | мінеральна/синтетична олія | - |
Кожні 50 годин | мінеральне | мінеральне |
Кожні 100 годин | синтетичне | синтетичне |
Крок 1. Розташуйте генератор так, щоб зливний отвір знаходився якомога нижче. Не забудьте закрутити кришку паливного бака, щоб паливо не
розлилося . (1).
Крок 3. Викрутіть олію зливу або болт і акуратно злийте масло в ємність. Затягніть олію зливу або болт (2).
Крок 4. Викрутіть пробку кріплення масляного фільтра (3) та обережно вийміть фільтр. (4).
Крок 5. Замініть масляний фільтр на новий.
Крок 6. Залийте нове моторне масло в маслозаливний отвір (5).
Крок 7. Перевірте рівень моторного масла відповідно до міток на масляному щупі. (6).
ЗАМІНЯЄМО АБО ОЧИЩУЄМО ПОВІТРЯНИЙ ФІЛЬТР
Перевірка повітряного фільтра повинна проводитись, принаймні, раз на місяць. Пояснимо чому, весь пил, який знаходиться в ньому - потрапляє всередину двигуна, внаслідок чого це може призвести до погіршення його роботи, а врешті-решт до передчасного зносу.
Час роботи | Перевірити | Очистити | Замінити |
Кожні 50 годин | + | ||
Кожні 100 годин | + | ||
Кожні 500 годин | + |
Крок 1. Відкрийте кришку повітряного фільтра (1).
Крок 2. Витягніть губчастий фільтруючий елемент (2).
Крок 3. Видаліть весь бруд усередині порожнього корпусу повітряного фільтра (3).
Крок 4. Фільтруючий елемент (2) ретельно промийте у теплій воді з миючим засобом.
Крок 5. Просушіть губний фільтруючий елемент (2).
Крок 6. Сухий фільтруючий елемент (2) змочіть моторним маслом, після чого відіжміть його не скручуючи (не обов'язково).
Крок 7. Встановіть фільтруючий елемент (2) у повітряний фільтр (3) та закрийте кришку фільтра (1).
ЗАМІНЯЄМО ПАЛИВНИЙ ФІЛЬТР
Паливний фільтр важливо замінювати вчасно, інакше він засмічується і пальне може подаватися з перебоями, що позначиться на ефективності роботи. Рекомендується перевіряти паливний фільтр хоча б раз на місяць та замінювати його, якщо він забруднений. Сітку заливної горловини слід очищати в міру забруднення.
Час роботи | Очистити відстійник | Замінити паливний фільтр |
Кожні 300 годин | + | |
Кожні 300 годин | + |
Крок 1. Закрийте паливний кран.
Крок 2. Зніміть відстійник палива (1).
Крок 3. Промийте сітку відстійника (2) та кільце круглого перерізу (3) негорючим розчинником або бензином.
Крок 4. Висушіть елементи відстійника, після чого встановіть місце.
Крок 5. Аналогічно очистіть сітку заливної горловини (7) паливного бака. (4).
Крок 6. Перевірте паливний фільтр (8) та замініть у разі потреби. Додатковий паливний фільтр відсутній у більшості генераторів 2-5 кВт.
Крок 7. Відкрийте паливний кран та перевірте на герметичність.
Перевіряємо свічку запалювання
Якщо ваш генератор погано запускається, то є сенс перевірити цю деталь. Свічка запалювання відповідає за запалювання палива у двигуні. Зношена або брудна свічка запалювання може призвести до того, що генератор погано працює або взагалі не запускається.
Час роботи | Перевірити | Замінити |
Кожні 100 годин | + | |
Кожні 500 годин | + |
Крок 1. Очистіть поверхню генератора навколо свічки запалювання.
Крок 2. Від'єднайте високовольтний дріт (1).
Крок 3. Викрутіть свічку запалювання свічковим шестигранним ключем (2).
Крок 4. Огляньте свічку – електроди мають бути світло-коричневого кольору (3).
Крок 5. Замініть свічку, якщо виявили пошкодження: сколі керамічного ізолятора, нерівності, прогорання або нагар на електродах.
Крок 6. Якщо свічку не потрібно міняти, очистіть електроди дрібним наждачним папером до металу, перевірте та відрегулюйте зазор.
Крок 7. Перевірте розмір зазору між заземлюючим та центральним електродами – він не повинен перевищувати 1 мм. (4).
Крок 8. Встановіть свічку запалювання у двигун та надійно затягніть. Якщо затягнути погано, свічка може перегрітися та пошкодити двигун.
Крок 9. Підключіть високовольтний провід.
КОНТРОЛЮЄМО ЧАС РОБОТИ ГЕНЕРАТОРА
Контролюйте час роботи генератора і робіть паузи при тривалій роботі відповідно до інструкції, щоб мінімізувати можливість перегріву. Якщо генератор використовується рідко, рекомендується запускати його хоча б раз на місяць, щоб підтримувати двигун у хорошому робочому стані. Діагностика, у свою чергу, може заощадити велику суму грошей. Іноді перевіряйте генератор, таким чином можна знайти серйозну поломку, що зароджується. Якщо ви вже не використовуєте генератор довго, рекомендуємо підготувати його до консервації.
0 коментарі