12 причин, чому ви полюбите стріт мотоцикли: слушні поради для покупців вуличних байків

Стріт мотоцикли - або верхи на оголеному байку)

Стріт мотоцикли називають ще стрітфайтерами або нейкедами (від слова naked, що означає "голий"). Це байки, на яких зняті обважування, обтічники, вітрове скло та інші декорації. За основу використовують класичні та спортивні мотоцикли, які переробляють вручну. Запчастини на мото такого типу коштують не дуже дорого в порівнянні з класичними спортбайками. Наступний щабель "еволюції" - підняття задньої підвіски і керма, установка бугеля, заміна штатних фар на круглі, монтаж прямотока. Зараз виробники підхопили моду і випускають вуличні мотоцикли серійно, мінімізувавши екстер'єр.

Стрит мотоцикл красный с черным
Стріт мотоцикл червоний із чорним

Купити готовий стріт байк або зробити його зі спортбайка самостійно - вирішувати вам. Але тут ми розглянемо причини, чому багато хто любить стріт мотоцикли. Можливо, після прочитання цієї статті, ви вже потягнетеся за викруткою, щоб зняти вітрове скло зі свого "залізного коня" - перший крок у "кролячу нору".

Причина 1: Хороше охолодження

Оскільки з мотоцикла видалено всі обважування, повітря краще обдуває двигун, коробку передач, сприяючи відведенню зайвої температури. Це особливо актуально для транспорту без радіатора. Як наслідок, ключові вузли менше перегріваються, збільшується термін служби.

Причина 2: Невбиваність

Стріт мотоцикли легші і на них буквально не залишилося тендітних деталей (вітровика, пластмасок, деякі навіть дзеркала знімають). На інших серійних версіях типу ZONTES ZT155-G1 є захисні дуги для ніг і найважливіших вузлів. А оскільки рано чи пізно будь-який байкер падає, "залізний кінь" і ви отримаєте менше видимих пошкоджень.

Звісно, не йдеться про чесання боком "на сотці", а про падіння на швидкості пішохода, коли просто втратив рівновагу.

Причина 3: Легкість обслуговування

Замінити свічку, оливу, антифриз, високовольтний дріт, паливний фільтр - все це простіше, оскільки всі нутрощі стріт мотоцикла доступні. У разі спортбайків, щоб "зазирнути їм під спідничку", доводиться вбити пару годин часу на демонтаж пластику. Найчастіше потрібні довгі шестигранники, оскільки головки болтів розташовані глибоко.

Причина 4: Маневреність по місту

Стрітфайтери чудово підходять для маневрування в міському потоці. У заводських серійних версій достатньо потужності для різкого старту зі світлофора або впевненого перестроювання між таксистами, якщо не побачили, що їдете смугою з розміткою "поворот тільки наліво", а вам потрібно прямо.

Причина 5: Універсальність

Стріт мотоцикли практичні для далеких поїздок по трасі. Наприклад, Benelli TNT 302S видає 38 к.с. і розвиває до 175 км/год. А це не найшвидший стрітфайтер. Обгони фур, довгомірів даються дуже легко, навіть коли зустрічна смуга часто зайнята, ви встигнете проскочити. На стрітбайку можна сміливо вирушати у відпустку, подорожувати, ганяти до знайомих у сусідню область і назад.

Причина 6: Зручність миття

Помити "залізного коня" після покатушок у багнюці або восени не складно. Все відкрито, легко очищається потоком від пістолета мийки високого тиску. У затишних місцях за обшивкою не скупчуються листя і гілки. На них не збирається волога, тому металеві деталі менше схильні до корозії.

А якщо вуличний мотоцикл уже пройшов через умілі руки (аби з правильного місця вони росли) майстра-самоучки, охопленого фантазією, - то з задертим задом і кермом відмивати бруд із підвіски і ходової ще легше.

Причина 7: Вандали - мимо

Власникам мотоциклів часом знайоме сумне почуття, коли вони повертаються до свого байку, припаркованого тимчасово на стоянці, а на ньому розбите вітрове скло, зламане дзеркало, помалюваний або подряпаний пластик. Зі стріт мотоциклом таке малоймовірно - на швидку без інструменту складно щось зламати, пошкодити. Відповідно, "голий" байк не притягує до себе вандалів.

Стрит мотоцикл возле стены черный с оранжевым
Стріт мотоцикл біля стіни чорний з помаранчевим

Причина 8: Ефектний зовнішній вигляд

Мотоцикли без обшивки одразу привертають до себе увагу своїм незвичайним виглядом. Це одночасно просто, брутально, креативно, зухвало. А подивіться на стріт мотоцикл SKYMOTO Diesel 200 - та він узагалі має вигляд хлопця з приспущеними джинсами! Усі дівчата будуть обертатися)

Ось тільки одразу усувайте патьоки масла або антифризу, тому що їх теж видно всім. "Сцикуни" нікому не подобаються))

Причина 9: Зручна посадка

Сидіти на вуличному мотоциклі цілком комфортно. Ви не лежите на ньому, як на спортивному, але й не стирчите "свічкою", як на ендуро. У місті добре видно ситуацію вперед своєї смуги. На трасі під час тривалого кидка не втомлюється спина, руки.

Причина 10: Можливість їздити удвох

Багато серійних стріт-мотоциклів випускаються з двома сидіннями (найчастіше з'єднаними разом або роздільними зі сходинкою) і задніми ручками. Це дає змогу за необхідності підвести друга, покатати дівчину. Потужності та вантажопідйомності вистачає з лишком.

Володіння такою моделлю додає плюсик у карму - егоїстом вас уже не вважатимуть)

Причина 11: Доступність запчастин

Якщо ви "обдерли" мотоцикл самостійно, зробивши з нього стрітфайтер, пошук запчастин залежить від поширеності оригінального зразка. З нових стріт мотоциклів, що поставляються в Україну, домінують такі країни як: Китай, Корея, Австрія, Італія, Швеція, Японія. Тому складнощів із запчастинами не виникає, а продукція з Піднебесної ще й вирізняється доступною ціною.

Причина 12: Це вибір еліти

Якщо до кінця прочитання цієї статті ви вже відчуваєте першу любов до вуличних мотоциклів, ставайте в чергу. Стрітбайки люблять і знаменитості. В інтернеті повно фото і відео, як на вуличних мотоциклах ганяють Раян Рейнольдс із Дедпул 3 з дружиною, Кіану Рівз, Том Круз, Джордж Клуні, Бред Піт, Бекхем та ін.

Ось захочете купити стрітфайтер, прийдете в салон, а перед вами останній такий мотоцикл купив Кіану Рівз. Ну от як за ними встигнути!?