Змащування тросів управління на скутері

Троси керування належать до системи керування скутера. Незважаючи на те, вони не вибагливі і не вимагають особливого обслуговування, іноді слід проводити профілактичну або екстрену мастило. Якщо ви виявили деякі труднощі в гальмуванні з використанням ручки газу, або ж шумить трос спідометра, значить потрібно перевірити його стан. Перш ніж замінювати деталі, упевніться, чи не потрібно зробити звичайне змащення.

Досить часто деталі можуть виходити з ладу у зв'язку з порушенням правил зберігання транспортного засобу. Оскільки, якщо ви залишаєте скутер у приміщенні з високим рівнем вологості або на відкритому повітрі час від часу, то це призводить до формування корозії через утворення конденсату.

Іноді все-таки перебої в роботі пов'язані з тим, що має місце бути знос деталі, тому потрібно її замін на нову, яка буде відповідати технічним характеристикам моделі скутера. Найчастіше причиною зносу може стати і тертя сорочки об трос перемикання. До того ж, через відсутність присадок, що зменшують коефіцієнт тертя, може бути чути скрип під час прокручування ручки акселератора. Заміна відбудеться і після розриву троса, однак трапляється це досить рідко у зв'язку з високим рівнем його зносостійкості.

Є одна перевага в змащенні троса управління, оскільки одне просте рішення іноді подовжує термін його експлуатації до моменту заміни на новий, або зовсім дає змогу усунути наявну проблему до наступної комплексної діагностики та ремонту.

Image result for трос управления скутер

Наведеним нижче способом піддаються змащуванню:

  • Тросик переднього барабанного гальма;
  • Тросик заднього барабанного гальма;
  • Тросик спідометра скутера;
  • Тросик газу;
  • Тросик управління приводом маслонасоса (наприклад, на скутерах Honda);
  • Тросик управління блокуванням заднього колеса (свіжі моделі YamahaJog);
  • Тросик відкриття багажника під сидінням (більшість сучасних скутерів).

Етапи змащення троса управління скутера

  1. Закріпити скутер на стійкій центральній опорі на твердій рівній поверхні
  2. Забезпечити безперешкодний доступ до обох кінців троса управління. Варто зазначити, що трос фіксується таким чином, щоб один кінець розміщувався вище за інший. Ідеальним рішенням стане вивільнення троса повністю, щоб далі помістити його у вертикальному положенні.
  3. Спробуйте невеликим зусиллям зрушити трос усередині кожуха, який призначений захистити його і забезпечити плавну зміну траєкторії руху скутера. Для того, щоб зрушити його з місця, візьміть його за кінець внизу і починайте рух.
  4. У разі виникнення труднощів з пересуванням троса в кожусі, причиною чого стало закисання, слід повернути його колишню рухливість за допомогою звичайного бензину і змели з маслом. Ці рідини використовуємо по черзі.
  5. Насамперед перейдемо до етапу підготовки ємності з мастилом. Ним може стати звичайний тюбик, виготовлений із пластмаси, який раніше використовувався для зберігання косметичних засобів. Перед застосуванням слід спустошити тару й очистити від залишків крему для обличчя або рук, або зубної пасти. За допомогою бензину можна з легкістю очистити необхідний тюбик. Цей спосіб надійний і справді дієвий. Переконайтеся в тому, що отвір тюбика буде щільно прилягати до золотника. Однак завжди можна додатковим зусиллям забезпечити непроникність газів і рідин всередину.
  6. Далі слід підготувати тюбик для застосування, наповнивши його бензином і олією в пропорції 1:1. Бензин же використовують для того, щоб позбавити трос від закислення, тож інколи можна і змінити цю пропорцію в бік збільшення кількості бензину. До того ж, можна розбавити занадто рідке масло додаванням бензину у великій кількості.
  7. Для того, щоб перейти до змащення, зафіксуйте тюбик на золотнику у верхній частині троса. Завдяки тому, що тюбик буде закріплений у вертикальному положенні, проникнення мастила відбуватиметься вертикально по тросу, охопивши всю його площину. Перший варіант використання тюбика з бензином і маслом - зробити з нього лійку. Другий варіант передбачає поступове здавлювання. Саме так як застосовується тюбик із кремом у побуті. Масло має просочитися до нижньої частини троса управління скутера. Тривалість процедури, точніше змащення, визначається ступенем складності забруднення, і наскільки швидко іржа буде виводитися назовні.
  8. Заключним етапом стане встановлення троса назад на його місце.

Слід зазначити, що змащенню підлягають й інші види тросів, серед яких троси переднього і заднього барабанного гальма, спідометра і газу.