При падінні на мотоциклі або скутері, перше, що ламається - пластикові декоративні накладки. І хоча це "на швидкість не впливає", зовнішній вигляд двоколісного транспортного засобу погіршується. Оскільки я займаюся ремонтом мопедів, скутерів і мотоциклів, мені не раз доводилося лагодити такі пошкодження. Розповім дешевий спосіб, як склеїти тріснутий пластик своїми руками, а також більш професійний. Нагадаю, що мене звуть Андрія, я - майстер, і 10 років співпрацюю з МотоЗілла.
За допомогою суперклею
Найдешевший спосіб, як склеїти тріснутий пластик мотоцикла або скутера, - за допомогою суперклею. Але відразу застережу від поширеної помилки, яка не раз зустрічалася на моїй практиці. Деякі райдери просто обробляють клеєм торці пластику, що лопнув, і потім з'єднують їх. Спершу шов триматиме, але від регулярних вібрацій під час їзди або після легкого натиску, знову трісне. Тому, як майстер з ремонту, пропоную більш надійний варіант. Виконуйте склеювання пластику скутера або мотоцикла в такій послідовності:
- Демонтуйте пошкоджену деталь із транспортного засобу та помийте її.
- Зсередини зачистіть місце вздовж тріщини наждачкою, протріть розчинником.
- Правильно зведіть сторони, щоб не було перекосу, нахлеста.
- Обробіть торці клеєм і з'єднайте їх, сильно притиснувши один до одного.
- Зачекайте хвилину.
- Потім на зворотному боці деталі полийте шов зверху клеєм.
- Поки засіб не застиг, посипте шов харчовою содою. Вона виступає як затверджувач і збільшує товщину шва в місці з'єднання.
- Повторіть процес із почерговим додаванням клею і соди кілька разів.
В ідеалі, за умови щільного зведення, із зовнішнього боку тріщина буде майже непомітною, і нічого робити не доведеться. Вийде обійтися без фарбування. Якщо пошкодження старе, має багато відколів кромки, то лінія шва все одно псуватиме зовнішній вигляд скутера. Тоді виконайте на зовнішній стороні ті самі дії, що і з внутрішньою. Після затвердіння соди, зачистіть шов наждачним папером, протріть розчинником, задуйте з балончика, підібравши потрібний колір. Це бюджетний ремонт пластику мотоцикла/скутера, який можна зробити просто на вулиці, без гаража, електрики, додаткових пристосувань.
За допомогою паяльника
Якщо хочете освоїти напівпрофесійний спосіб ремонту тріснутого пластику на мотоциклі, то знадобиться звичайний електропаяльник для радіодеталей і металева сітка. Наприклад, підійде сіточка, що застосовується на акустичних колонках для захисту динаміків. Робота ведеться в такій послідовності:
- Демонтуйте пластикову деталь із тріщиною з мотоцикла.
- Наріжте сітку смужками завдовжки 20 мм і завширшки 5-7 мм.
- Розігрійте паяльник.
- Зведіть тріснуті сторони разом, надавши пластиковій деталі правильної форми.
- Прикладіть поперек тріщини металеву смужку.
- Натисніть на неї паяльником.
- Чекайте, поки метал не прогріється, занурившись у пластик.
- Накладіть кілька таких пластин по всій тріщині з інтервалом у 2 см одна від одної.
- Якщо залишився зазор, візьміть шматок пластику, схожий за складом, розігрівайте його край паяльником, заплавляйте щілину (буде сморід, тому рекомендую вести роботи в гаражі з відкритими воротами).
- Відшліфуйте ділянку із зовнішнього боку наждачним папером.
- Протріть місце розчинником.
- Розведіть ґрунтовку і вирівняйте ділянку.
- Знову відшліфуйте поверхню, протріть розчинником.
- Покрийте пластикову деталь ґрунтом, а коли він висохне - фарбою. Фарбувати доведеться всю деталь.
- Після висихання рекомендую покрити поверхню автомобільним лаком.
Тепер ви знаєте, як склеїти тріснутий пластик мотоцикла або скутера простим і напівпрофесійним способом. У себе в майстерні я ремонтую тріщини професійно, застосовуючи спеціальний зварювальний апарат зі скобами для пластику. Але заради усунення пари тріщин вам купувати такий не резонно. А ось купити новий навісний пластик для японських і китайських мотоциклів і скутерів, кліпси для його кріплення, кожухи радіатора, можна в інтернет-магазині МотоЗилла.
0 коментарі