Як правильна поза водія врятує під час заметів і нерівностей дороги?

Ну, ми тут останнім часом постійно тобі повторюємо "важливо те" "важливо інше" - але так воно і є. Мотоцикл - це не тільки драйв і вітер у волоссі, це надзвичайна відповідальність за себе, пасажирів та інших учасників дорожнього руху.

Тому сьогодні поговоримо про посадку і розподіл навантаження на мотоциклі. Так-так, це теж важливо і зараз ти дізнаєшся чому.

Так, посадка залежить від класу мотоцикла. Зрозуміло, що на чоперах і дорожниках посадка доволі вільна, а ось сісти в "позу креветки" на спортбайку - та ще задачка.

Як взагалі посадка впливає на роботу мотоцикла?

Звісно, двигун не запрацює по-іншому або передачі не стануть перемикатися в іншому порядку. Але те, як ти сидиш, впливає на зручність і швидкість керування.

У мотоциклі важливий баланс. У конструкції все продумано, крім людського фактора - те, як ти сидиш, впливає на навантаження на підвіску. Ось і перша порада - сідай ближче до баку - так ти зміщуєш центр ваги, розвантажуючи задню підвіску. І байк швидше прискорюється. Але пам'ятай про баланс - якщо втратити його, то втрачається рівень зчеплення, тиск на колесо не відбувається і на поворотах є реальний шанс полетіти.

Як змінити посадку під час їзди на мотоциклі?

Усі совання сильно позначаються на поведінці мотоцикла. Байк змушений постійно стабілізувати всі переміщення - твої або пасажира.

Найкращий спосіб переміщення - за рахунок ніг на підніжках (піднімаємося на ногах і міняємо позу).

Уміння правильно перенести вагу допоможе в екстрених ситуаціях. Наприклад, при воблінгу - коли заднє колесо заносить, ти піднімайся на підніжках і переноси вагу. Тоді точка буде нижчою за звичайну і вібрації не будуть настільки високими. Ось так просто можна врятуватися від падіння і механічних пошкоджень.

Ну і такий спосіб може врятувати, коли раптом вилетів на ділянку з ямами. Спосіб піднятися на підніжках діє як додаткова амортизація.