Як мотоцикл круїзер покращить ваше життя: 6 способів переконатися в цьому особисто

Круїзер – шановна каста у світі мотоциклів

Мотоцикл-круїзер виділяється низьким розташуванням сидіння, високим кермом, V-подібним двигуном (у більшості випадків), великою кількістю хрому. У світі мотоциклів – це один із найшанованіших типів, любов до якого триває роками. Назва перекладається як "мандрівник", і передбачає адаптацію під тривалі поїздки. Давайте розглянемо, як володіння таким байком вже зараз покращить ваше життя.

Плюс 10 пунктів до статусу

Мотоцикли круїзери виглядають дуже солідно. У них велика кількість хромованих деталей , що відображають навколишнє оточення. Басовий низький "рик" двигуна не залишить байдужим оточуючих. І якщо для розпізнавання крутого ендуро потрібно добре розумітися на байках, то “мандрівник” будь-якої моделі відразу звертає на себе увагу.

Таку мототехніку не купують прищаві підлітки, а вибирають люди, що більш відбулися, придатні до прийняття рішень осмислено. Якщо ви їдете на круїзері, то інші сприймають вас як врівноважену, цілеспрямовану, зрілу людину. На дорозі такий байк обіцяє повагу, вас нерідко пропускатимуть при перебудові між смугами в потоці, при виїзді зі стоянки. Дрібниця, але приємно!

Зручна посадка та керованість

Мотоцикл круїзер відмінно підходить для далеких поїздок Україною і навіть в інші країни. На відміну від дорожніх мотоциклів та спортивних, тут низька посадка. Підніжки розташовані далеко попереду, що знімає навантаження, ноги не затікають у такому положенні. Спина виходить практично пряма, а не згорблена над кермом. Не потрібно лежати на бензобаку, як роблять інші райдери на спортивних версіях. Гарний шолом та окуляри – все, що потрібно для насолоди поїздкою на круїзері.

Такі байки важать 200 і більше кг, тому вони стійкіші. На трасі, навіть при сильному бічному вітрі або роз'їзді із зустрічними машинами, вас не так сильно колихатиме. На мотоциклі круїзер менше шансів завалитися, а курсова стійкість на швидкості 120 км/год просто чудова. За рахунок низької посадки під час зупинки на світлофорі легше тримати рівновагу навіть райдеру невисокого зросту 165-170 см.

Місткість

Більшість мотоциклів круїзерів мають два сидіння. Це дозволяє не мандрувати наодинці або при необхідності підвезти людину. При цьому бувають моделі настільки комфортні для їзди з пасажиром, що не кожен автомобіль може з ними зрівнятися. Наприклад подивіться на Honda GL, у якого передбачена повноцінна спинка з підлокітниками. До речі, в роздільник можна вставити другу спинку для райдера, якщо не хочеться, щоб пасажир притискався до вас.

Більшість любителів поїздок на мотоциклах змушені тягати у себе рюкзак. Речів у нього міститься небагато, він створює додаткове навантаження на спину. Влітку з ним дуже спекотно. Мотоцикли-круїзери значно покращують життя байкера, оскільки оснащуються із заводу місткими кофрами. Інші багажні відсіки можна докупити та встановити додатково. Вони все лежить акуратно, спина не втомлюється. Відмінний варіант для поїздок на море, в гори або містом на роботу.

Ліквідність

Мотоцикли круїзери вже давно перестали бути екзотикою на українському ринку. Їх активно купують, переробляють у кастомні версії, продають. Причому розбіг цін та моделей просто вражає. На "вторинці" лише на одному сайті Auto.ria продається близько 600 мотоциклів з приставкою "круїзер". Тут є знайомі всім Honda, Harley-Davidson, Victory, Kawasaki, BMW. І ціни на моделі 1992-1997 рр. варіюють від 15 до 20 тис. $. Це те, що завжди у пошані і не знецінюється. Тому, коли ви накотитеся або знадобляться гроші, ви завжди зможете продати свого "залізного коня" без значних втрат.

Прохідність

Хоча двигуни мотоциклів круїзерів грізно гарчать, потужність у них не висока. Зате високий момент, що крутить, на знижених оборотах. Це дозволяє акуратно заїхати на бордюр, подолати ряд щаблів (як вгору, так і вниз), переїхати через інші перешкоди. На більшості байків таке можна зробити лише на швидкості, добре розкрутивши колінвал ДВС, але тоді постраждає підвіска. Тут все тихо і просто, тому в прохідності по "міських джугнлях" круїзеру немає рівних. Там, де ваші колеги на дорожніх мотоциклах розгорнуться та почнуть шукати інший шлях, ви поїдете далі.

Доступність

Хоча лідируючі позиції з випуску мотокруїзерів залишаються за Honda, BMW, Harley-Davidson та Kawasaki, нині такі типи мотоциклів випускають вже індійські та китайські виробники. Наприклад, в Україні доступний LIFAN V16S, на який вже є багато відгуків та відеоогляди на YouTube. Коштує він від 120 000 грн. Зовнішній вигляд дуже агресивний, грізний.

Модель відрізняється:

  • примусовим повітряним охолодженням ДВЗ;
  • карбоновими накладками на вихлопні труби;
  • вигнутим подвійним сидінням (вигин грає роль обмежувача та опори для спини);
  • збільшеним діаметром дискових гальм 240 та 360 мм;
  • захист двигуна додатковими дугами;
  • електростартер;
  • 4-тактним V-подібним двигуном з інжекторним упорскуванням;
  • колісними дисками на 15 та 18 дюймів.

"Залізний кінь" розвиває швидкість до 122 км/год, витрачаючи при цьому 3,8 л бензину. На ньому можна вільно кататися вдвох, оскільки вантажопідйомність становить 175 кг.

Якщо цей мотоцикл круїзер вам не по кишені, подивіться на індійську продукцію – Bajaj Avenger 220 Cruise. Модель має спинку для пасажира, високе вітрове скло, що підвищує рівень комфорту при далеких поїздках по трасі. Конструкція передбачає встановлення двох бічних кофр з гарною місткістю, для чого продаються металеві обмежувачі, щоб багажний відсік не торкався колеса.

Полегшена версія круїзера має масу 154 кг. За своєю ціною 94000 грн, там ще й цифровий електронний дисплей зі спідометром та показаннями бортового комп'ютера. Солідне покращення життя байкера за доступну ціну.