Топ 5 мотоциклів з автоматичною коробкою передач

Сьогодні говоримо про одвічну тему: механіка vs автомат.

За автоматичну коробку передач:

  • комфорт їзди (не потрібно стежити за підвищенням і зниженням передачі, оборотами і контролювати тахометр);
  • безпека (не потрібно відволікатися на перемикання передач, а отже, легко сконцентруватися безпосередньо на управлінні байком і оцінці дорожньої ситуації);
  • довгострокова робота двигуна (він піддається меншим навантаженням, робота краще збалансована).

ПРОТИ коробок-автоматів:

  • більша вага конструкції;
  • складне і дороге обслуговування - дорогі мотозапчастини;
  • підвищена витрата бензину;
  • різкі та підривчасті розгони тепер у минулому.

Ну а ми - за те, щоб їздити було комфортно і в кайф. І не важливо автомат чи механіка. Зібрали ТОП 5 мотоциклів на автоматі з відмінними технічними характеристиками:

Honda DN-01

Байк представлений у 2005 році на автовиставці та вразив усіх своїм футуристичним дизайном. Трансмісію розробляли близько 20 років, і воно того варте: комфортне керування, плавна маневреність і адаптивність під ситуацію. Усе це доступно в режимах authomatic, sport і triptronic.

Yamaha T-Max 500

Легкий як в управлінні, так у вазі оновлений Yamaha T-Max 530. Тут збільшений об'єм двигуна, стильна панель приладів, збільшені задні гальмівні диски, регульоване вітрове скло і динамічний обтічний дизайн. Мотоцикл гарантує комфортне повсякденне переміщення будь-якими дорогами, не звертаючи увагу на затори.


Suzuki Skywave 400 і Suzuki Skywave 650

Компактні моделі з 400- і 650-кубовим двигуном відповідно, відомі в Європі під назвою Burgman. У базовій комплектації є гальма з ABS, сервопривід вітрового скла, дзеркала, що "складаються", зручна спинка для пасажира і фірмова коробка передач.

Yamaha FJR 1300AS

Величезний і потужний спорт турист. Він спочатку створювався для далеких подорожей Європою, Америкою та Азією. Його особливості: движок на чотири циліндри, потужність 146 к.с. за об'єму 1298 куб. см; витрата пального лише 6,2 літра на 100 км; є кардан, який захищає приводний ланцюг.

Honda NM4 02 Vultus

Стильний футуристичний дизайн наче з майбутнього. Відрізняється ідеальною ергономікою і підготовленістю до подорожей. Двигун і коробка повністю ідентичні NC 700 або 750; підвіски прості, нерегульовані; привід - ланцюг, що не зовсім зручно для далеких подорожей, але загалом - не проблема.

Якщо ти вирішив купити мотоцикл з коробкою автомат, читай відгуки реальних власників і різні огляди та тест-драйви. Особливо, якщо ти до цього їздив на механіці - все буде по-іншому. Враховуй зміни в динаміці, розгоні, мотозапчастинах, розмірі та вазі, адже все це впливає на комфорт їзди.