Сьогодні говоримо про одвічну тему: механіка vs автомат.
За автоматичну коробку передач:
- комфорт їзди (не потрібно стежити за підвищенням і зниженням передачі, оборотами і контролювати тахометр);
- безпека (не потрібно відволікатися на перемикання передач, а отже, легко сконцентруватися безпосередньо на управлінні байком і оцінці дорожньої ситуації);
- довгострокова робота двигуна (він піддається меншим навантаженням, робота краще збалансована).
ПРОТИ коробок-автоматів:
- більша вага конструкції;
- складне і дороге обслуговування - дорогі мотозапчастини;
- підвищена витрата бензину;
- різкі та підривчасті розгони тепер у минулому.
Ну а ми - за те, щоб їздити було комфортно і в кайф. І не важливо автомат чи механіка. Зібрали ТОП 5 мотоциклів на автоматі з відмінними технічними характеристиками:
Honda DN-01
Байк представлений у 2005 році на автовиставці та вразив усіх своїм футуристичним дизайном. Трансмісію розробляли близько 20 років, і воно того варте: комфортне керування, плавна маневреність і адаптивність під ситуацію. Усе це доступно в режимах authomatic, sport і triptronic.
Yamaha T-Max 500
Легкий як в управлінні, так у вазі оновлений Yamaha T-Max 530. Тут збільшений об'єм двигуна, стильна панель приладів, збільшені задні гальмівні диски, регульоване вітрове скло і динамічний обтічний дизайн. Мотоцикл гарантує комфортне повсякденне переміщення будь-якими дорогами, не звертаючи увагу на затори.
Suzuki Skywave 400 і Suzuki Skywave 650
Компактні моделі з 400- і 650-кубовим двигуном відповідно, відомі в Європі під назвою Burgman. У базовій комплектації є гальма з ABS, сервопривід вітрового скла, дзеркала, що "складаються", зручна спинка для пасажира і фірмова коробка передач.
Yamaha FJR 1300AS
Величезний і потужний спорт турист. Він спочатку створювався для далеких подорожей Європою, Америкою та Азією. Його особливості: движок на чотири циліндри, потужність 146 к.с. за об'єму 1298 куб. см; витрата пального лише 6,2 літра на 100 км; є кардан, який захищає приводний ланцюг.
Honda NM4 02 Vultus
Стильний футуристичний дизайн наче з майбутнього. Відрізняється ідеальною ергономікою і підготовленістю до подорожей. Двигун і коробка повністю ідентичні NC 700 або 750; підвіски прості, нерегульовані; привід - ланцюг, що не зовсім зручно для далеких подорожей, але загалом - не проблема.
Якщо ти вирішив купити мотоцикл з коробкою автомат, читай відгуки реальних власників і різні огляди та тест-драйви. Особливо, якщо ти до цього їздив на механіці - все буде по-іншому. Враховуй зміни в динаміці, розгоні, мотозапчастинах, розмірі та вазі, адже все це впливає на комфорт їзди.
0 коментарі