З наближення теплої пори року, з'являється необхідність перевірити свою мототехніку. Дуже часто після зимового періоду дане обладнання, на кшталт скутера, приходить в несправність, працює зі збоями. У даній статті ми розберемося, як правильно при підготовці до літнього часу, приводити до ладу таке обладнання.
Перша головна проблема - це акумулятор. За умови якщо ви його не дістали, то він, природно, без живлення розрядився. Потрібно насамперед його зарядити. Є варіант, що акумулятор і зовсім зламався за цей час, тоді просто провести заміну. Друга головна проблема - це карбюратор. У більшості випадків, якщо скутер стояв без діла і при цьому не проводилася обов'язкова профілактика у вигляді чистки, то пристрій буде погано працювати, тому на ці два пункти необхідно в першу чергу звернути увагу.
- Для початку огляньте скутер, накачайте колеса, потрібний рівень вказує виробник для кожної моделі окремо. Стандартний рівень переднього колеса - 1,25 Атм, заднє - 2 Атм.
- Перевірте бензин. Якщо немає його - залити, якщо минулорічний і не дуже хорошої якості - слід замінити.
- Перевірте оливу в маслобаку для скутера з двома тактами, для скутера з чотирма - олія знаходиться в двигуні. Потрібно переконатися, що воно є і якої якості. За потреби замінити.
- Перевірити стан зазору свічки запалювання скутера, почистити, якщо потрібно, і відрегулювати. За правилами він сягає 0,6 - 0,8 мм (намацуємо його рукою, за потреби також замінити).
- Перевірте фари, повороти, сигнали, стопи, що відповідають за безпеку водія.
- Перевірте сайлентблоки, амортизатори, люфт.
- Перевірте гальма (задні та передні). Барабанні гальма змащуються. Дискові гальма перевіряються натисканням колодок.
- Перевірте щоб трос газу не затискався. Він може іржавіти з часом, після чого заклинює. Тоді його потрібно змастити або зробити заміну.
Також, важливими пунктами будуть:
- Зберегти циліндр від корозії. Тому слід перед зимою залити в нього 2 або 3 кубика масла для мотора за допомогою свічкового отвору. Зазвичай, масло з часом там вигорає, і не залишає ніяких слідів.
- Необхідно перевірити бензобак скутера на наявність корозії та промити його.
- Масло в двигуні також міняти немає необхідності, можна тільки його долити.
- Якщо ви не пам'ятаєте, яку саме оливу заливали - синтетичну чи мінеральну - тоді дочекайтеся, коли закінчиться стара, і тоді доливайте нову. Змішувати їх не рекомендується. Мити в такому разі бак не потрібно, олія не залишає слідів і опадів.
Якщо ж скутер все-таки не заводиться, тоді радимо зняти карбюратор і зайнятися його детальним чищенням.
0 коментарі