Скутер після зими - відновлення після зимового простою

З наближення теплої пори року, з'являється необхідність перевірити свою мототехніку. Дуже часто після зимового періоду дане обладнання, на кшталт скутера, приходить в несправність, працює зі збоями. У даній статті ми розберемося, як правильно при підготовці до літнього часу, приводити до ладу таке обладнання.

Перша головна проблема - це акумулятор. За умови якщо ви його не дістали, то він, природно, без живлення розрядився. Потрібно насамперед його зарядити. Є варіант, що акумулятор і зовсім зламався за цей час, тоді просто провести заміну. Друга головна проблема - це карбюратор. У більшості випадків, якщо скутер стояв без діла і при цьому не проводилася обов'язкова профілактика у вигляді чистки, то пристрій буде погано працювати, тому на ці два пункти необхідно в першу чергу звернути увагу.

  1. Для початку огляньте скутер, накачайте колеса, потрібний рівень вказує виробник для кожної моделі окремо. Стандартний рівень переднього колеса - 1,25 Атм, заднє - 2 Атм.
  2. Перевірте бензин. Якщо немає його - залити, якщо минулорічний і не дуже хорошої якості - слід замінити.
  3. Перевірте оливу в маслобаку для скутера з двома тактами, для скутера з чотирма - олія знаходиться в двигуні. Потрібно переконатися, що воно є і якої якості. За потреби замінити.
  4. Перевірити стан зазору свічки запалювання скутера, почистити, якщо потрібно, і відрегулювати. За правилами він сягає 0,6 - 0,8 мм (намацуємо його рукою, за потреби також замінити).
  5. Перевірте фари, повороти, сигнали, стопи, що відповідають за безпеку водія.
  6. Перевірте сайлентблоки, амортизатори, люфт.
  7. Перевірте гальма (задні та передні). Барабанні гальма змащуються. Дискові гальма перевіряються натисканням колодок.
  8. Перевірте щоб трос газу не затискався. Він може іржавіти з часом, після чого заклинює. Тоді його потрібно змастити або зробити заміну.

Також, важливими пунктами будуть:

  • Зберегти циліндр від корозії. Тому слід перед зимою залити в нього 2 або 3 кубика масла для мотора за допомогою свічкового отвору. Зазвичай, масло з часом там вигорає, і не залишає ніяких слідів.
  • Необхідно перевірити бензобак скутера на наявність корозії та промити його.
  • Масло в двигуні також міняти немає необхідності, можна тільки його долити.
  • Якщо ви не пам'ятаєте, яку саме оливу заливали - синтетичну чи мінеральну - тоді дочекайтеся, коли закінчиться стара, і тоді доливайте нову. Змішувати їх не рекомендується. Мити в такому разі бак не потрібно, олія не залишає слідів і опадів.

Якщо ж скутер все-таки не заводиться, тоді радимо зняти карбюратор і зайнятися його детальним чищенням.