Багато хто вважає, що обкатка необхідна тільки автомобілям, але якщо задуматися, то вона важлива для будь-якого транспорту, якщо людина планує користуватися ним якомога довше. Варто нагадати, що під обкаткою розуміється процес легкої їзди на новому транспорті, який потрібен для того, щоб усі його деталі притерлися одна до одної. Скутер серед цих видів транспорту не виняток. Дехто вважає обкатку марною, проте саме за рахунок її запчастини скутера служать довше і скутер не доводиться здавати в сервіс для капітального ремонту через кілька днів після придбання.
Кожному конкретному власнику скутера залишається лише правильно провести обкатку, після чого можна із задоволенням насолоджуватися швидкістю. За статистикою, обкаткою скутера є перші 1,5-3 тис. км пробігу, під час яких скутерист не повинен виходити за певні рамки їзди. Якщо все пройшло добре, то подальша експлуатація скутера не завдасть жодних проблем.
Якщо людина купила новий скутер, то на період обкатки їй рекомендується таке.
1 момент
На перших етапах у жодному разі не можна перевищувати максимальний швидкісний режим, який зазначений виробником. Деякі деталі можуть просто не витримати надмірного навантаження, відповідно, швидкість не повинна бути максимально можливою. З іншого боку, плестися на мінімалці також не можна, інакше деталі погано притруться, а пізніше вони можуть отримати сильні деформації.
2 момент
Крім швидкості обов'язково має дотримуватися вантажопідйомний режим. Якщо скутер одномісний, то в жодному разі на нього не варто брати пасажирів або намагатися щось перевезти. Для двомісних скутерів і тих, що спеціально розраховані на вантажі, також є певні обмеження, які можна знайти в інструкції. Крім того, на стадії обкатки скутер не підійде для навчального водіння, відповідно, хоч трохи, але скутерист уже повинен мати навички водіння.
3 момент
Про двигун скутера потрібно дбати завжди, але перший час це потрібно робити особливо ретельно, а тому заливати в нього потрібно тільки відповідне паливо, не забуваючи і про масло. Перед початком їзди двигун обов'язково варто розігріти, щоб колінчастий вал не "закипав" від великої кількості обертів. Зміна передач має здійснюватися плавно і поступово, а іноді краще взагалі проїхати накатом з вимкненим зчепленням.
4 момент
Не допускається тривала їзда без зупинок, оскільки через неї може статися перегрів і деформація легких деталей.
5 момент
Після перших 500 км рекомендується змінити масло, оскільки в ньому буде багато металевих частинок. Звісно, після обкатки масло потрібно буде регулярно міняти і доливати за тим інтервалом, який вказав виробник (з поправкою на стиль їзди).
Висновки
Після завершення обкатки скутером можна користуватися більш вільно, не пускаючись при цьому у всі тяжкі. Важливо пам'ятати, що, незважаючи на свою простоту, ремонт будь-якого скутера, особливо якщо він якісний, обходиться вкрай дорого, тому краще до нього не доводити. Обкатка не займає багато часу, та й користі від неї багато. Краще не ігнорувати рекомендації і відмовитися від власних звичок водіння хоча б на якийсь час.
0 коментарі