Регулювання карбюратора на скутері - як відрегулювати карбюратор правильно

Перш ніж налаштовувати, слід перевірити карбюратор на наявність сміття. Якщо є, тоді чистимо і миємо водою. Спочатку слід прогріти двигун - це головна умова перед початком коригування.

Карбюратор наполягати потрібно кількома етапами, які включають:

  1. Холостий хід, його коригування;
  2. Перевірку складу суміші та її якості, за рахунок гвинта;
  3. Перевірку складу суміші за рахунок голки;
  4. Коригування рівня палива в поплавковій камері.

Більш детально слід розглянути кожен пункт.

Коригування холостого ходу.

Ця деталь присутня в кожному карбюраторі скутера. Завдяки гвинту, скутер стабільно працює, коли стоїть. Для початку необхідно прогріти двигун.

Ми розглянемо положення гвинтів для регулювання на різних моделях.

Хонда має таке розташування:

  • Перший - гвинт, що регулює холостий хід;
  • Другий - гвинт, що регулює наскільки якісна суміш.

Карбюратор, вироблений у Китаї:

  • гвинт коригування якості холостого ходу
  • штуцер, що приймає пальне
  • штуцер, який допомагає зливати пальне з камери поплавка
  • гвинт у вигляді пробки, що розташований у камері поплавка.

Перевірка якості складу суміші.

  • Труба вентиляції;
  • Гвинт, який виробляє оберти під час холостого ходу;
  • Бензоповітряна структура суміші, її коригування.

Обороти будуть збільшуватися при закручуванні гвинта. Якщо відкручувати - зменшуватимуться. Протягом 15 хвилин скутер потрібно прогріти, а цей гвинт допоможе досягти впевненої роботи на холостому ходу.

Коригування якості суміші

Основним моментом вважається, щоб суміш палива підходила під норми, що поставлені виробниками під час випуску пристрою. Бідна суміш призводить до поломки скутера, він буде часто перегріватися і втрачати потужність. Багата суміш збільшує витрату пального, утворюється домішка в камері згоряння і карбюратор мокріє. Властивості складу суміші регулюються гвинтом або за допомогою дросельної голки в заслінці.

Повертаючи гвинт для врегулювання суміші за годинниковою стрілкою, суміш збагачується, повертаючи навпаки - збіднюється. Також можна стежити за голкою. Піднімається - суміш збагачується, опускається - бідніє. Можливість використовувати обидва методи під час налаштування допоможе досягти кращих результатів. Однак, на карбюраторах таких моделей як Suzuki Sepia, Suzuki Assress відсутній перший варіант, тому доводиться використовувати тільки голку та її переміщення.

Спочатку налаштування карбюратора, двигун скутера необхідно розігріти. Для цього знадобиться 10-15 хвилин. Потім провести чистку самого пристрою. Робота двигуна вважатиметься ідеальною, якщо гвинт, який стежить за якістю суміші, буде відкрученим у проміжку 2-х обертів. Діапазон показників може змінюватися, все залежить від двигуна, наскільки він зношений або інших несправностей.

При нормальній роботі, скутер розганяється без ривків і прогалин. Якщо стабільної роботи пристрою ви не спостерігаєте, тоді потрібно дістати дросель з карбюратора і підняти або опустити голку. Щоб це зробити, необхідно спочатку витягти її із заслінки і перемістити на стопорне кільце по пазах.

Колір свічки та відкладеннями її на електродах у скутері може визначити якість суміші, що дає можливість зрозуміти, як правильно її відрегулювати. Чорна свічка означає багату суміш із переважною кількістю нагару. Біла свічка означає, що суміш бідна, а електроди перегрілися і плавляться.

Коригування рівня палива в камері поплавка

Прозора трубка, що розташована внизу карбюратора, дає можливість перевірити рівень палива в камері. Для цього необхідно відкрутити гвинт зливу. Для початку слід підняти трубку догори, щоб вона стала на протилежний бік від карбюратора і перебувала вище за нього. Зауважте, процедуру регулювання рівня палива проводять тільки в робочому стані двигуна. Якщо рівень досягає бордюру кришки, значить достатній.

Однак, якщо його багато або мало, необхідно зняти кришку і відрегулювати голку запору, в той момент, коли вона спрацьовує. Потрібно загнути кінчик голки, який її тримає, але в маленьких проміжках.

Також, перед тим як налаштовувати роботу скутера, слід переконатися, що:

  • карбюратор вчасно чистився;
  • канали та жиклери не містять сміття та інші забруднення;
  • якість бензину, що заливається, містить октанове число, яке відповідає заводському, або нижче за те, що вимагає завод-виробник
  • параметри, які встановлені виробником, повністю підходять під жиклери та інші деталі

Якщо ж усі необхідні умови не виконано, це коригування буде тимчасовим, без очікуваного результату.