Обслуговування дискового гальма включає пророблення низки операцій з певною регулярністю з метою збільшення терміну зношеності деталі. Таким чином, комплектуючі скутера дійсно можуть служити відведений їм гарантійний термін експлуатації. Завдяки цьому і робота двигуна поліпшується.
Процес обслуговування дискового гальма скутера передбачає виконання кроків, спрямованих на перевірку і заміну гальмівної рідини, гальмівних колодок, паливної магістралі та гальмівного диска на колесі.
У випадку з гальмівною рідиною перевіряється позначка контролю рівня. Якщо її рівень нижчий за допустиму позначку, слід долити трохи рідини у відповідний бак. Потім перевіряється справність гальмівних колодок, як передніх, так і задніх. Обов'язково слід перевірити на міцність з'єднання труб, або магістралі паливної системи скутера. Знос гальмівного диска проявляється у зменшенні його товщини. Якщо вдалося помітити подібні зміни, відразу ж проведіть заміну.
Дискові гідравлічні гальма рухаються при стисненні гальмівної рідини. Сама ж рідина здатна передавати більше зусилля за мінімальних витрат, щоб уповільнити рух скутера або залишити рух уперед.
Загальні правила обслуговування скутера з дисковим гальмом
- Рідина, яка передається рівномірно по всій паливній магістралі, розміщується в спеціальному бачку. Знайти його нескладно, оскільки кріпиться він на кермі. Звичайно ж, заміна рідини є обов'язковою умовою ефективної роботи двигуна скутера.
- Підливати рідину, що використовується для ефективної роботи гальмівної системи транспортного засобу, слід до мітки контролю рівня. Потрібну позначку можна знайти всередині або на корпусі бачка для гальмівної рідини. Зазвичай використовується як металева, так і пластикова ємність, проте з прозорим варіантом резервуара легше контролювати рівень рідини в бачку.
- Зниження рівня гальмівної рідини нижче допустимих параметрів, рекомендованих виробником, може стати причиною потрапляння повітря в контур. Тоді доведеться видаляти повітря з системи. Процедура прокачування гальмівної системи, насправді, не дуже складна, але все ж займе якийсь час. Щоб долити нову порцію рідини, досить відкрутити кришку, зняти гвинти кріплення, мембрану. Після заповнення бака слід повернути всі деталі в початкове положення.
- Використовуйте тільки ті гальмівні рідини, які спочатку були рекомендовані виробником конкретної моделі скутера. Маркування вказано на самій пляшці, тому помилитися з вибором потрібного класу рідини досить важко.
- Зниження рівня гальмівної рідини є природним процесом. Зазвичай її рівень зменшується разом зі зносом колодок і гальмівного диска. Однак різке падіння рівня сигналізує про неполадки в гальмівній системі. Найімовірніше, йдеться про витік. Рекомендується уважно перевірити гальмівний шланг на наявність тріщин. Іноді достатньо просто підтягнути кріплення, щоб проблема, яку було виявлено, зникла.
- Заміну всієї гальмівної рідини слід проводити з періодичністю хоча б раз на рік. Рідину в герметичному контурі радять міняти час від часу, щоб позбутися повітря та вологи, які вона вбирає. Таким чином, за час її експлуатації змінюються і властивості, погіршується ефективність її роботи, а отже - і всієї гальмівної системи.
- Зберігати гальмівну рідину потрібно в закритому вигляді.
- У разі зносу накладок гальмівних колодок оперативно замініть їх на нові. Якщо колодки захищені спеціальними кришками, час від часу перевіряйте товщину накладок. Допустиме значення товщини накладок - 2 мм. Щоб переконатися в тому, що їхня товщина відповідає нормі і не опускається нижче рекомендованого значення, просто виміряйте. В іншому випадку, проведіть якісну заміну.
- Проводьте заміну колодок, покладаючись на посібник з експлуатації, який допомагає в обслуговуванні конкретної моделі скутера. Вивчіть конструкцію скутера, визначте спосіб кріплення супорта до вилки.
- У разі виникнення труднощів з установкою супорта в його вихідне положення, тобто на гальмівний диск, поршень скутера слід додати трохи глибше. Таким чином, вдасться звільнити простір для подальшої фіксації диска. Зазвичай, після заміни гальмівних колодок на нові, їхня товщина значно збільшується.
11. якщо має місце викривлення гальмівного диска, то під час гальмування транспортного засобу відчуватимуться вібрації, які передаватимуться по всій поверхні скутера. Найімовірніше, гальмівний диск міг бути пошкоджений. Диск перевіряється в сервісному центрі спеціальним індикатором. Допустиме значення биття диска - 0,3 мм.
0 коментарі