Якщо говорити про чотиритактних апаратах, то там особливої складності немає. Все, що знадобиться - стежити за кількістю масла в картері, доливати його в потрібний час, і пам'ятати про обов'язкову заміну після того, як термін пробігу закінчиться. А ось з двотактними скутерами доведеться повозитися, вони не особливо успішно переносять масляне голодування, яке, до речі, часто не можна визначити.
У всіх двотактниках сучасного зразка є масляний насос. Завдяки йому, масло безпосередньо подається в паливну суміш, при цьому дотримується певне дозування. Її показник залежить від таких критеріїв, як: обороти двигуна і повороти рукоятки газу. Маслонасос в хорошому робочому стані відмінно виконує свої функції, тому відпадає всіляка потреба в змішуванні двотактного масла з бензином вручну.
Бувають деякі винятки, і йдеться про процес обкатки. У цьому разі при змішуванні оливи з бензином у пропорційному діапазоні 20 до 1 результат буде максимально позитивним. Завдяки цьому, під час обкатки шанс на перегрів дорівнює практично нулю. Якщо об'єм поршневої збільшується, починаючи від 65 сс, подача масла також збільшується. Або ж його можна додати в бензин у пропорціях 25 до 1.
Двотактний двигун потребує виключно в високоякісному маслі, яке відразу зможе виконати кілька дій: забезпечує змазування деталей двигуна в процесі згоряння з бензином, створить міцну масляну плівку на елементах, забезпечує згоряння без залишків, і найбільш успішне перемішування з бензином. Далеко не кожне 2T масло здатне виконувати стільки функцій одночасно. Тому висновок напрошується сам собою - економія на маслі категорично не рекомендується. Правильніше буде вибрати відомі марки, які встигли заслужити хорошу репутацію.
Звісно, у кожного виробника є своя особиста технологія та формула його створення, проте мета у всіх спільна. Ви можете вибрати масло з таких видів: мінеральне, синтетичне, напівсинтетичне.
Якому маслу віддати перевагу: мінеральному чи синтетичному?
На сьогодні немає жодних сумнівів у тому, що вибір потрібно робити на користь синтетичного. Завдяки унікальним технологіям його виготовлення і багаторічному досвіду поліпшення, у нього відсутні всі недоліки, притаманні мінеральному маслу. Мабуть, єдиним плюсом останнього є його невелика вартість. Але це вельми спірна перевага, що приховує суцільні недоліки.
Основний мінус "мінералки" криється в підвищеному рівні зольності, через яку, протягом невеликого проміжку часу, в двигуні утворюється нагар. Він негативно відбивається на потужності двигуна і призводить до забивання випускного вікна, глушника і камери згоряння. Це призводить до утворення нагару на поршні та кільцях. Через закоксованість кілець, вони стають менш рухливими, що призводить до падіння компресії, і, як висновок, знижує потужність ще сильніше.
Усіх перерахованих моментів можна уникнути, якщо не забувати про своєчасне очищення ЦПГ і глушника від прояву нагару. Але куди легше і логічніше зробити вибір на користь синтетичної оливи, і навіть не думати про перераховані складнощі. Однак важливо, щоб воно було якісним, адже тільки в цьому випадку кожен елемент двигуна і системи вихлопу будуть чистими. Крім цього, якісний продукт забезпечить хороший мастильний прошарок між деталями і зведе можливість перегрівання до нуля.
Основним і єдиним недоліком синтетичної оливи можна назвати її вартість. Однак важливо пам'ятати, що економія на якості може призвести до негативних наслідків, наприклад, до необхідності проводити капітальний ремонт, що на 100% закреслить всю економію.
0 коментарі