Паливна система скутера вкрай чутлива до сторонніх часток, які можуть потрапити всередину конструкції з бензином. Тому паливний фільтр відіграє важливу роль у процесі очищення, адже він забезпечує фільтрацію палива і його подальше очищення від іржі та осаду. Завдяки встановленому фільтру гарантується подача в карбюратор чистої суміші.
Паливний фільтр є важливим елементом у паливній магістралі, і розміщується між бензобаком і карбюратором. До того ж, за наявності бензонасоса, паливного насоса, який зустрічається здебільшого на скутерах марки Honda, фільтрувальний елемент розміщуватиметься в розриві між баком і насосом.
Розрізняють кілька видів фільтрів, серед яких виділяють одноразовий варіант і багаторазовий. Уже з самої назви зрозуміло, що є певні особливості застосування обох варіантів бензинових фільтрів, і головною відмінністю є термін служби експлуатації. Наприклад, одноразовий бензофільтр потрібно замінювати на новий у разі досягнення пробігу в n-кілометрів, а точна їхня кількість вказана в керівництві з експлуатації. Багаторазовий же демонтується, очищається і знову готовий до застосування. Звісно, одноразовий і багаторазовий фільтри відрізняються не лише тривалістю застосування, а й вартістю. Тому рекомендується в транспортних засобах невеликого розміру, таких як скутер, встановлювати саме одноразовий варіант. Він набагато зручніший в експлуатації, і дешевший.
Японські виробники потурбувалися про водіїв скутерів заздалегідь, тож підготували для них транспортні засоби з фільтрувальними елементами, що розбираються, тобто очищаються і встановлюються знову. Місце для кріплення фільтра вони обладнали під сидінням скутера. Однак ви ніколи не помилитеся, якщо шукатимете потрібний фільтрувальний елемент недалеко біля паливного бака.
Багаторазові фільтри можуть бути більш зручними в тривалих подорожах, де можна провести процедуру очищення, але немає можливості замінити його на інший, що підходить за технічними характеристиками для обраної моделі скутера. Однак у такому разі необхідність хоч найменше уявлення про те, як проходить процес очищення. До того ж, розбірні фільтри можна завжди замінити на одноразовий варіант. З цим ще ніколи не виникало труднощів. Питання полягає в тому, який спосіб виявиться найбільш зручним особисто для водія або орендаря скутера.
Іноді в паливному баку скупчуються чужорідні частинки у вигляді іржі та навіть фарби, що пов'язано з тим, який матеріал застосовувався у виготовленні паливного бака. Найчастіше подібні проблеми виникають саме з металевими бочками. Не менш важливу роль відіграє і те, наскільки довго він в принципі не використовувався, бачок для палива. Забитий фільтр пропускатиме бензин у неочищеному вигляді, що незабаром негативно позначиться на роботі мотора скутера. А це досить дорога запчастина. Тому регулярне чищення або заміна паливного фільтра має стати пріоритетом в обслуговуванні скутера.
Заміна паливного фільтра - процедура нехитра, тому вона під силу навіть любителям, а не професіоналам з величезним водійським стажем і досвідом в обслуговуванні власного транспортного засобу.
Як відбувається заміна використаного фільтрувального елемента на новий? Перш за все, знайдіть хомути, які кріпляться на шлангах. Насамперед слід їх послабити. Будьте завбачливі, і використовуйте будь-яку непотрібну суху протирку, поклавши її під розриви магістралі, щоб уникнути виливання бензину. Наступний крок - знімаєте фільтрувальний елемент. Візьміть раніше підготовлений фільтр, новий, який підібраний відповідно до вимог експлуатації обраної моделі скутера, і встановіть його на місце колишньої комплектуючої.
Ще один важливий момент - на корпусі фільтра, який встановлюють на скутер, незалежно від його моделі, виду і вартості, позначено шлях руху бензину, що слід враховувати під час його встановлення, після чищення або в разі заміни на новий. Стрілка на корпусі фільтра має вказувати напрямок від бензобака до карбюратора.
Заключний етап встановлення фільтра передбачає фіксацію хомутів наявними затяжками.
0 коментарі