Чищення карбюратора скутера: покрокова інструкція

Цю статтю присвячено частій проблемі будь-якого карбюратора - засміченню, а також шляхам розв'язання виниклого питання.

У кожній машині, мотоциклі та, звісно, скутері є незамінний агрегат, який готує паливо до згоряння в двигуні. Це і є карбюратор. Час від часу він "забивається" і скутер починає себе дивно поводити. Причинами, що призводять до закупорювання, можуть бути:

  • пил, який потрапляє в карбюратор разом із забором повітря;
  • неякісне паливо або масло з домішками великих часток або таке, що залишає сильний нагар.
Картинки по запросу картинки карбюратор на скутер промывка

Як зрозуміти, що у карбюратора проблеми?

Так чи інакше, власник помічає, що з його скутером відбувається щось дивне, причому з кожним заводом проблеми тільки збільшуються. Зовнішні прояви засміченості:

  • проблеми із заведенням скутера (не заводитися, відразу глухне);
  • різкі ривки під час набору швидкості;
  • хлопки або різкі звуки.

Такі вихідні дані майже у 80% випадків - це саме забитий карбюратор. Для свого заспокоєння, слід виключити інші можливі поломки, які викликають схожі явища. Перевірте:

Якщо з цим усе гаразд, то приступайте до процедури промивання карбюратора. Для чищення використовують два методи, причому обидва однаково ефективні. Перший - продув за допомогою компресора (або насоса). Другий - використання спеціального балончика з рідиною для промивання карбюратора. Вибирати вам - що доступніше або що є в гаражі.

Інструкція з промивання

Почистити карбюратор - справа нелегка, потрібно бути уважним, обережним і повозитися з дрібними деталями доведеться. Однак з часом ця процедура стане даватися швидше і легше.

Картинки по запросу картинки карбюратор на скутер промывка

Покрокове керівництво

  1. Зніміть карбюратор. Для цього потрібно відключити всі шланги, від'єднати контакти і відкрутити болти.
  2. Зовнішню частину апарата можна промити на цьому етапі, для цього використовуйте бензин. Потім протріть насухо чистою ганчіркою.
  3. Зніміть кришку поплавкового відсіку (тримається на 2 болтах) і також ретельно промийте.
  4. Обережно від'єднайте поплавок - пластина досить тендітна, не пошкодьте її!
  5. Почніть продувати карбюратор за допомогою компресора або балончика. Не забувайте: промити-продути потрібно всі канали, інакше всі ваші зусилля будуть марними.
  6. Зніміть жиклери, продуйте їх окремо.
  7. Промийте канал пускового збагачувача, попередньо знявши його.
  8. Перевірте, щоб усі нутрощі були ідеально чистими. Якщо все гаразд - поставте всі запчастини на свої місця. Прикрутіть кришку.
  9. Після складання, під'єднайте шланги та інші контакти.
  10. Скутер може завестися не відразу, адже йому потрібно буде пропустити певну кількість бензину. Коли заведеться - перевірте холості та якість суміші, якщо побачите проблему - заново їх налаштуйте.

Пам'ятайте, що карбюратор - це та частина скутера, яка має завжди бути чистою. Намагайтеся не допускати сильного засмічення і вчасно чистіть, якщо виникли перші ознаки проблем!