Цю статтю присвячено частій проблемі будь-якого карбюратора - засміченню, а також шляхам розв'язання виниклого питання.
У кожній машині, мотоциклі та, звісно, скутері є незамінний агрегат, який готує паливо до згоряння в двигуні. Це і є карбюратор. Час від часу він "забивається" і скутер починає себе дивно поводити. Причинами, що призводять до закупорювання, можуть бути:
- пил, який потрапляє в карбюратор разом із забором повітря;
- неякісне паливо або масло з домішками великих часток або таке, що залишає сильний нагар.
Як зрозуміти, що у карбюратора проблеми?
Так чи інакше, власник помічає, що з його скутером відбувається щось дивне, причому з кожним заводом проблеми тільки збільшуються. Зовнішні прояви засміченості:
- проблеми із заведенням скутера (не заводитися, відразу глухне);
- різкі ривки під час набору швидкості;
- хлопки або різкі звуки.
Такі вихідні дані майже у 80% випадків - це саме забитий карбюратор. Для свого заспокоєння, слід виключити інші можливі поломки, які викликають схожі явища. Перевірте:
Якщо з цим усе гаразд, то приступайте до процедури промивання карбюратора. Для чищення використовують два методи, причому обидва однаково ефективні. Перший - продув за допомогою компресора (або насоса). Другий - використання спеціального балончика з рідиною для промивання карбюратора. Вибирати вам - що доступніше або що є в гаражі.
Інструкція з промивання
Почистити карбюратор - справа нелегка, потрібно бути уважним, обережним і повозитися з дрібними деталями доведеться. Однак з часом ця процедура стане даватися швидше і легше.
Покрокове керівництво
- Зніміть карбюратор. Для цього потрібно відключити всі шланги, від'єднати контакти і відкрутити болти.
- Зовнішню частину апарата можна промити на цьому етапі, для цього використовуйте бензин. Потім протріть насухо чистою ганчіркою.
- Зніміть кришку поплавкового відсіку (тримається на 2 болтах) і також ретельно промийте.
- Обережно від'єднайте поплавок - пластина досить тендітна, не пошкодьте її!
- Почніть продувати карбюратор за допомогою компресора або балончика. Не забувайте: промити-продути потрібно всі канали, інакше всі ваші зусилля будуть марними.
- Зніміть жиклери, продуйте їх окремо.
- Промийте канал пускового збагачувача, попередньо знявши його.
- Перевірте, щоб усі нутрощі були ідеально чистими. Якщо все гаразд - поставте всі запчастини на свої місця. Прикрутіть кришку.
- Після складання, під'єднайте шланги та інші контакти.
- Скутер може завестися не відразу, адже йому потрібно буде пропустити певну кількість бензину. Коли заведеться - перевірте холості та якість суміші, якщо побачите проблему - заново їх налаштуйте.
Пам'ятайте, що карбюратор - це та частина скутера, яка має завжди бути чистою. Намагайтеся не допускати сильного засмічення і вчасно чистіть, якщо виникли перші ознаки проблем!
0 коментарі